Gå til innhold

Hvilke pitabrød bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke pitabrød bruker du? Synes det er vanskelig å finne noen som det går an å skjære i og spise uten at det bare blir søl.

Anonymkode: b3a81...8e9

Skrevet

Hvis jeg ikke gidder å bake selv bruker jeg de grove fra Hatting. Jeg pleier å "rive langs den stiplede linjen" - og utvide åpningen litt etterpå. Veldig gode til falaffel med tilbehør.

• Liker 2
Skrevet
Brunhilde skrev (4 timer siden):

Hvis jeg ikke gidder å bake selv bruker jeg de grove fra Hatting. Jeg pleier å "rive langs den stiplede linjen" - og utvide åpningen litt etterpå. Veldig gode til falaffel med tilbehør.

Hvor kjøper du de? 🙂

Skrevet

Kjøper Coop sine, de fra brødhyllene. Spiser det ca 1 gang i uka. Er enkle å skjære opp. 

Skrevet

Bruker de fine fra Hatting.

Anonymkode: 2c851...a1e

Skrevet

Hatting sine lyse frosne. Det varierer kanskje litt hvor bobla ble dannet i ovnen, men stort sett synes jeg det går uten at de sprekker opp.

Anonymkode: 86dae...726

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor kjøper du de?  🙂

Jeg pleier å kjøpe dem på Rema1000 eller Meny. Husker faktisk ikke om jeg har sett dem på Kiwi.

Det er disse. Jeg syns de smaker så mye mer enn de fine, og så metter de bedre. 

Endret av Brunhilde
Glemte sitat
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor kjøper du de? 🙂

Du spurte ikke meg men jeg får de på døra fra Oda🙂

Skrevet

Hatting

Skrevet

Har vel stort sett frosne fra hatting. Men tenkte jeg skulle prøve greske pitabrød neste gang. Da blir det jo mer gyros 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...