Embla Othea Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Jeg er for tiden depressiv og får i meg lite mat. Jeg spiser enten en frukt og yoghurt eller ett glutenfritt knekkebrød med ost og skinke samt et glass appelsinjuice til kvelds. Jeg får i meg kun ett måltid om dagen og jeg har mye vondt i magen. Er det vanlig å få mye vondt i magen av lite mat?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Ja, det er å forvente ja. Dette er helsefarlig lite næring. Anonymkode: 54ca4...0e4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Søk hjelp for depresjonen. Med mindre du er undervektig er ikke lite mat farlig for en periode, pass på å drikke nok. Men for lite næring forverrer depresjonen, prøv å tvinge deg til å spise mer. Drikke kalorier gjennom dagen. Kjøp evt næringsdrikker på apotek. Var ikke du forresten henne som hadde hatt anoreksi før, men er overvektig nå? Da vet du vel litt om dette og går i behandling? Spør heller der tenker jeg.. Anonymkode: 6065a...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå