AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Kylling smaker jo som mye annet, men hvordan VET vi at det ikke inneholder f eks. slangekjøtt, frosk osv? Har vært på markeder rundt i Kina før corona en brøyt ut og man ser mye rart. Anonymkode: e3572...b72
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Pleier du å importere kylling fra Kina? Uansett, kylling må jo være mye billigere enn slangekjøtt, så ser ikke helt hva incentivet skulle være. Anonymkode: a1268...589
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Pleier du å importere kylling fra Kina? Uansett, kylling må jo være mye billigere enn slangekjøtt, så ser ikke helt hva incentivet skulle være. Anonymkode: a1268...589 Nei men veldig mye "norsk" mat er i hovedsak produsert i Kina. Findus blant annet.. Anonymkode: e3572...b72
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Klart torsken til Findus er av slangekjøtt. Dumbass. Her er en 7 år gammel artikkel om Findus planer om å flytte produksjonen hjem til Norge igjen. https://e24.no/naeringsliv/i/xPl7zV/findus-vurderer-aa-flagge-hjem-produksjonen-ting-forandrer-seg-i-kina Anonymkode: 93b3a...9ef
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klart torsken til Findus er av slangekjøtt. Dumbass. Her er en 7 år gammel artikkel om Findus planer om å flytte produksjonen hjem til Norge igjen. https://e24.no/naeringsliv/i/xPl7zV/findus-vurderer-aa-flagge-hjem-produksjonen-ting-forandrer-seg-i-kina Anonymkode: 93b3a...9ef Findus har ikke bare fiskeprodukter, de har ferdige fryseretter blandt annet. Spiste tikka masala i frysepose i dag og minnet meg veldig om slangekjøtt jeg uheldigvis klarte å få i meg en gang. Anonymkode: e3572...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå