Gå til innhold

Hvor ofte har dere virkelig god sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer et rart spørsmål. Jeg lurer på om hvor vanlig det er å oppleve at man har god sex, om det er med partneren sin eller andre hvis man er singel. 

Jeg har sex 1-2 ganger i uka og det jeg vil kalle virkelig god sex kanskje én gang annenhver måned.  

Anonymkode: abdb9...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sex stort sett hver dag, det er alltid godt og tilfredsstillende. 

Virkelig god sex når vi her god tid både til kos, ulike posisjoner ol har vi ca 2 ganger i uken. Ikke så lett å rekke det oftere med mange unger, turnusjobb og sånt. 

Anonymkode: f5608...e08

• Liker 1
Skrevet

Har god sex hver gang, men virkelig god, det jeg tenker woooow. 2-3 ganger i mnd. Det er ikke noen oppskrift for jeg blir ofte overrasket når det er SÅ bra, men det har noe med fokuset å gjøre, flowen og intensiteten. Noen ganger er rett og slett bedre enn andre.

Anonymkode: 62e56...0dd

• Liker 6
Skrevet

Hver fullmåne. 

Samboer i 18 år, sex 1 til 3 ganger i uken. 

Anonymkode: 16f86...841

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Her kommer et rart spørsmål. Jeg lurer på om hvor vanlig det er å oppleve at man har god sex, om det er med partneren sin eller andre hvis man er singel. 

Jeg har sex 1-2 ganger i uka og det jeg vil kalle virkelig god sex kanskje én gang annenhver måned.  

Anonymkode: abdb9...a76

Jeg og samboer har sex 1-2 ganger i året. Vi har virkelig god sex 😀. Så svaret blir da 1-2 ganger i året.

Anonymkode: 51604...e47

Gjest Warrior
Skrevet

Har mye sex, og har virkelig god sex hver gang😍 Sånn er det i alle fall for meg. Uansett om det blir forspill eller rett på sak. Uansett om det blir «vanlig sex» eller en av oss blir bundet og lekt med. En grunn til at jeg elsker sex fordi det er så godt hvert eneste gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg og samboer har sex 1-2 ganger i året. Vi har virkelig god sex 😀. Så svaret blir da 1-2 ganger i året.

Genuint spørsmål: hvorfor ønsker dere ikke å ha sex oftere når sexen er så god?

Anonymkode: 47fce...d56

• Nyttig 6
Skrevet

Jeg tipper jeg får den wow-følelsen ca hver femte gang jeg har sex med kjæresten. Det er alltid godt og tilfredsstillende på sin måte, men i blant er det bare skikkelig godt. Innimellom fordi vi prøver noe nytt som slår ann, men som regel er det bare at humør, kropp, sinn, intensitet, følelsene bare er akkurat riktig den gangen.

• Liker 1
Skrevet

Har skikkelig god sex hver gang vi har sex. Setter av tid til hverandre, og legger bort alt annet. 

• Hjerte 1
Skrevet

Max annankvar mnd. Kanskje sjeldnere. 

• Liker 1
Skrevet

Hver gang, men vi er FF på 7 året og det er en grunn for det, møtes over noen dager annen hver uka ca.

Anonymkode: a011a...82e

• Liker 1
Skrevet

Én gang i mnd kanskje? Har sex flere ganger i mnd, men den er for det meste midt på treet. Flere faktorer som spiller inn. Vi har to barn under 7 år og har vært sammen i 13 år.

Anonymkode: 56964...884

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Genuint spørsmål: hvorfor ønsker dere ikke å ha sex oftere når sexen er så god?

Fordi sex er laaangt ned på prioritetslisten vår 😊

Kanskje den blir så bra hver gang, Nettop fordi vi ikke har det så ofte. Aner ikke.

Vi har begge igjennom alle våre år sammen hatt et pragmatisk forhold til sex. Sex er et overskuddsfenomen og ikke noe vi behøver for å ha det bra. Sex har ingen annen, dypere funksjon for oss en at det er godt og gøy…..Når vi har overskudd og lyst.

For oss blir det litt som med pinnekjøtt. Kanskje det alle beste jeg vet, men spiser det allikevel kun 1-2 ganger i året (julen).

Skrevet

8 av 10 ganger synes jeg vi har virkelig god sex. 2 av 10 ganger litt lat sex, fordi vi er litt trøtte og ikke orker å gjøre stort mer ut av det enn noe enkelt som fungerer for begge. Deilig det også, men ingen høydare innen sex. 

Sex 2-3 ganger i uka. Oftere ved ferie. Sammen 20 år. 

Anonymkode: 043e2...29d

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fordi sex er laaangt ned på prioritetslisten vår 😊

Kanskje den blir så bra hver gang, Nettop fordi vi ikke har det så ofte. Aner ikke.

Vi har begge igjennom alle våre år sammen hatt et pragmatisk forhold til sex. Sex er et overskuddsfenomen og ikke noe vi behøver for å ha det bra. Sex har ingen annen, dypere funksjon for oss en at det er godt og gøy…..Når vi har overskudd og lyst.

For oss blir det litt som med pinnekjøtt. Kanskje det alle beste jeg vet, men spiser det allikevel kun 1-2 ganger i året (julen).

Ikke så ofte dere har overskudd med andre ord. 

Anonymkode: 8fc19...b9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke så ofte dere har overskudd med andre ord. 

Anonymkode: 8fc19...b9a

Ikke til at vi prioriterer sex nei 😊

Aller oftes blir trening prioritert.

Hvem vet. Siste årene har vi hatt sex 1-2 ganger i året. Hvordan de neste årene ser ut aner jeg ikke😊.  Spiller ingen trille.

Skrevet

Har vært sammen i 17 år og har sex de fleste dagene. God sex, når vi tar oss god tid noe vi greier på helgedager. Mye mas og tjas i hverdagen med unger, jobb og hobbyer.

Anonymkode: 37ea6...b3f

Skrevet

Har aldri hatt god sex, begynner å lure på om det feiler meg noe

Anonymkode: 10495...f35

• Liker 2
Skrevet

Hver gang, heldigvis🥵🤭

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hatt det på sånn 7 år. Ligget med rundt 35 stk, og eksen (7 år siden) er den eneste jeg har hatt god sex med, alt annet kunne jeg vært foruten. 

Anonymkode: 9ec91...b28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...