AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 Hei, Vi har prøvd nå i 2 år og hatt veldig mange spontanaborter på rad. Og nå endelig sitter den og vi har kommet lenger enn før og alt ser bra ut. Jeg sliter litt med blandede følelser nå, er selvfølgelig kjempe glad, men også veldig redd og disse følelsene går veldig i bølger. Jeg kan føle meg veldig nedstemt den ene dagen og veldig lykkelig den andre. Går og holder litt pusten og klarer ikke å leve helt normalt. Noen som opplever det sånn? Anonymkode: 8b4e9...8ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatMom82 Skrevet 11. januar 2023 #2 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Det er helt normalt. Jeg vet at det finnes ikke ord som kan egentlig hjelpe, så sender det bare masse varme tanker 🧡 Jeg tror at alle som har vært der har kjent på de samme følelsene. Jeg hadde en MA i august, ble gravid igjen i oktober, og hadde det svært vanskelig helt til jeg i slutten av november fikk vite at det ble MA igjen. Da var det liksom slutt på bekymringer, game over. Men jeg hadde faktisk en grunn til å være bekymret: hcg steg ikke som det skulle, og helt i siste liten måtte legen ta ny UL og nye blodprøver for å kunne fastsette MA diagnosen siden jeg ikke hadde blødninger eller andre symptomer på SA. Det var mange veldig tunge uker der jeg mange ganger ikke kjente meg selv igjen. Følelsene gikk opp og ned så voldsomt at jeg har aldri hatt det sånn. Kunn være helt rolig på vei til jobb og på randen av kollaps før lunsj. Krysser virkelig fingrene for deg 🧡 Endret 11. januar 2023 av CatMom82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Del Skrevet 11. januar 2023 HELT normalt! Det er veldig, veldig vanlig å få mange rare følelser når det endelig omsider klaffer. Litt sånn vakuumfølelse, målet man har hatt så lenge er endelig nådd... hva nå? Bare resten av graviditeten og livet, liksom😅 Prøv å kjenn på de gode følelsene og tenk at det er ikke så rart om det koker litt i hodet. Anonymkode: f06d6...be9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 11. januar 2023 #4 Del Skrevet 11. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: HELT normalt! Det er veldig, veldig vanlig å få mange rare følelser når det endelig omsider klaffer. Litt sånn vakuumfølelse, målet man har hatt så lenge er endelig nådd... hva nå? Bare resten av graviditeten og livet, liksom😅 Prøv å kjenn på de gode følelsene og tenk at det er ikke så rart om det koker litt i hodet. Anonymkode: f06d6...be9 Ja, det du sier er veldig sånn jeg også føler det! Man har prøvd og prøvd og det har vært et "prosjekt" man har holdt på med så lenge, så man vet nesten ikke om noe annet lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Del Skrevet 11. januar 2023 Helt normalt. Jeg følte et slags sjokk og «dette vil jeg ikke» som en forsvarsmekanisme. Hvis ting gikk galt, fordi vi kom så langt, så var jeg trygg på en måte 🙈 Anonymkode: 27067...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå