Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt en litt tøff tid i det siste, noe som endte med at jeg tok kontakt med  en venn, eller en jeg trodde var en venn ?!? Det hele endte med at jeg ikke hørte noe mer fra denne såkalte vennen.. ikke en gang en melding om jeg hadde det bra der jeg var. 
noen som har opplevd lignende ? Og hva er egentlig greia? 
jeg kan legge til at jeg vanligvis trekker meg unna både venner og familie når jeg har det vanskelig, for at jeg ikke vil være til bry. Og den ene gangen jeg velger og ta steget ut for og snakke med noen, så blir man bare oversett totalt. 

Anonymkode: 18b80...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var nok ikke vedkommende så «venn» som du kanskje trodde desverre:/ ellers så kan det hende at vedkommende også sliter med sitt. Vi mennesker idag er veldig selvopptatte og ser kanskje ikke andre helt slik som de forventer å bli sett. Ville gitt vedkommende litt tid og hvis du ikke hører noe mer får du bare gå videre ❤️ klem 

Skrevet

Nå skriver du veldig lite informasjon her, og ingen av oss her kan svare - det er kun vennen din som faktisk sitter på fasit.

Men sånn utifra at du sier at du har hatt det tøft i det siste og du strakk deg ut til en venn. Kan det være at vennen din også sliter med noe? Eller at det ble litt for tungt å høre om din situasjon at denne vennen ikke vet helt hvordan de skal fortsette kommunikasjon?

Når man har det vanskelig er det ofte sånn at folk rundt tenker "hun tar kontakt om hun trenger", også går jo livene til folk også. Det er ikke sånn at tiden stopper for noen av oss. 

Anonymkode: c9aa6...2d9

• Liker 2
Skrevet
Erlic skrev (1 minutt siden):

Da var nok ikke vedkommende så «venn» som du kanskje trodde desverre:/ ellers så kan det hende at vedkommende også sliter med sitt. Vi mennesker idag er veldig selvopptatte og ser kanskje ikke andre helt slik som de forventer å bli sett. Ville gitt vedkommende litt tid og hvis du ikke hører noe mer får du bare gå videre ❤️ klem 

Jeg har ikke hørt noe siden, og jeg kommer nok ikke til å høre noe før jeg eventuelt tar kontakt. Som jeg ville gjort før, men ikke denne gangen dessverre. Takk❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke hørt noe siden, og jeg kommer nok ikke til å høre noe før jeg eventuelt tar kontakt. Som jeg ville gjort før, men ikke denne gangen dessverre. Takk❤️

Vondt når det blir sånn at de man trodde var en venn, viser seg til det motsatte. Tror du gjør det klokt å ikke ta kontakt igjen :) håper du har noen andre å støtte deg på ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå skriver du veldig lite informasjon her, og ingen av oss her kan svare - det er kun vennen din som faktisk sitter på fasit.

Men sånn utifra at du sier at du har hatt det tøft i det siste og du strakk deg ut til en venn. Kan det være at vennen din også sliter med noe? Eller at det ble litt for tungt å høre om din situasjon at denne vennen ikke vet helt hvordan de skal fortsette kommunikasjon?

Når man har det vanskelig er det ofte sånn at folk rundt tenker "hun tar kontakt om hun trenger", også går jo livene til folk også. Det er ikke sånn at tiden stopper for noen av oss. 

Anonymkode: c9aa6...2d9

Ja det ble veldig kort, men jeg fikk vel ned "problemet" Jeg forventer heller aldri at noen skal stoppe tiden sin for meg, men en melding, bruker man ikke mange kalorier elle tid på.. men igjen, det er mitt syn på det. 

Skrevet
Erlic skrev (1 minutt siden):

Vondt når det blir sånn at de man trodde var en venn, viser seg til det motsatte. Tror du gjør det klokt å ikke ta kontakt igjen :) håper du har noen andre å støtte deg på ❤️

Heldigvis har jeg det❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...