AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Nå trenger jeg virkelig styrke. For å gjøre en lang historie kort så skjer det ting med meg som jeg sliter med å kontrollere. Jeg lever i det jeg anser som et godt forhold som bærer mindre preg av småbarnsperiodens vanlige utfordringer enn jeg hadde fryktet. Vi finner tid til gode samtaler og god sex mellom slagene. MEN! I romjulen rotet jeg i gamle esker hjemme hos mamma og pappa og fant et bilde av meg og en eks. Det bildet gjorde virkelig noe med meg, det var som en flamme av savn og noe sterkere bare blusset opp inni meg. Jeg hadde drukket endel vin og var litt uten hemninger og sendte et bilde av bilde til denne eksen med det resultat at jeg sendte meldinger med han utover kvelden og natta. Gikk over streken den natta med sexting og emosjonelle meldinger og morgenen etter våknet jeg med veldig dårlig samvittighet, slettet alle meldinger og skrev en ordentlig melding til han om at det var feil. Men jeg har ikke greid å gi slipp og de siste to ukene har historien gjentatt seg tre ganger og nå har vi begynt å snakke om å møtes. Det er helt utrolig. Jeg har alltid vært sterkt imot utroskap og kan ikke forstå meg selv. Men når følelsene kommer er de så sterke at jeg ikke har LITT kontakt med fornuften engang. Det er absolutt ikke ment som en unnskyldning!! Men det er sånn det oppleves. Lysten bare tar over kontrollen og får meg til å gi helt faen. Tror jeg trenger helt praktiske tips til hvordan jeg finner styrken til å kutte ut denne dritten og skjerpe meg! Anonymkode: b1110...502 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Det er ikke verre enn å la vær å skrive med han. Det er et valg du tar. Anonymkode: f91d5...b0a 5
blåbærpai Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Her må du bare ta deg sammen og forsøke å se konsekvensene. Se for deg at mannen din ramler over disse meldingene og kalddusjen som skylder over deg idet du blir konfrontert.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Du mangler grenser, mangler respekt for mannen din, dine behov er viktigst (bittelite narsissist) og du mangler impulskontroll. Lysten bare tar over kontrollen og får meg til å gi helt faen... og du tar åpenbar ikke ansvar for egne handlinger. Ikke din skyld, noe annet fikk deg til det. Egentlig er du et offer?? ....og det kommer til å skje igjen. Håper eksen din viser meldingene til kompisene på neste vors eller hans dame finner de på hans telefon og du blir outa. Gratulerer , du ga i hvert fall eksen din en skikkelig ego boost. Han veit nå at du er lojal mot han og din mann blir narren i eget liv med ei dame han ikke kan stole på. Gratulerer... Føltes det bra å tilfredsstille eksen din og ydmyke mannen din mens han var en god far hjemme med barna?? Han fortjente nok det..... Anonymkode: c2f0e...110
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 Jeg er klar over at det i teorien er veldig enkelt, og jeg er klar over at jeg har ansvar for mine egne handlinger. Noen med nyttige tips? Anonymkode: b1110...502
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er klar over at det i teorien er veldig enkelt, og jeg er klar over at jeg har ansvar for mine egne handlinger. Noen med nyttige tips? Anonymkode: b1110...502 Bare stopp. Verre er det ikke. Du er et voksent menneske. Anonymkode: c9858...1fd 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg er klar over at det i teorien er veldig enkelt, og jeg er klar over at jeg har ansvar for mine egne handlinger. Noen med nyttige tips? Anonymkode: b1110...502 Hva slags tips ser du egentlig for deg? Det er liksom lite annet å gjøre enn å slutte å ga kontakt. Tenk over konsekvensene og bygg deg opp litt moral. Anonymkode: 5b64c...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Skrevet 11. januar 2023 Adhd, eller bare generelt dårlig impulskontroll? Kan selvfølgelig bare ha generell dårlig personlighet også, som må ha oppmerksomhet. Anonymkode: 86e01...7e1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 Opplevd det samme. Eksen ringte min mann på vår ferie sent på kvelden midt i juleferien. 🙄 Dama er gift og har barn. Jævla festlig. Dere må slutte. Fortid er fortid. Var en grunn til at det ble slutt. Move on! Anonymkode: 66b9f...948 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 Jeg tror dere som avfeier meg blankt ikke har opplevd noe i nærheten av det jeg har opplevd den siste tiden. Men det er nå så, jeg postet her med et halmstrå av håp om at noen kunne si noe nyttig. Det ble venninna mi i stedet, som sa to ting: lås vekk mobilen for kvelden og ta ut energien på typen. Snakk med han, gjør noe med han, ha sex med han - hva enn som skal til for å få tankene over på han. Om ikke annet hjelper det den tiden samtalen/aktiviteten/sexen varer. Jeg gjorde som hun sa og timene siden har vært preget av varme følelser for typen og full tro på at jeg kan holde meg unna han andre. Begjæret kommer snikende nå merker jeg og det blir nok ny avledningsmanøver i kveld. Anonymkode: b1110...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå