Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå skjuler jeg at jeg har prøvd ecstasy. Hva skjuler du?

Anonymkode: 441be...d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 4 ting jeg kommer å ta med meg til graven. Min mann ville fått et annerledes syn på meg, men det ligger i min fortid, lenge før jeg traff ham, så jeg har ikke dårlig samvittighet å ikke fortelle.

Ingen andre vet om det heller, så null sjanse at det kommer ut.

Anonymkode: 712e2...616

• Liker 1
Skrevet

At jeg stalker henne han hadde emosjonelt utroskap med... 

At jeg har pådratt meg litt kredittkortgjeld nå... 

Anonymkode: eb72e...9b3

Skrevet

Jeg skjuler også at jeg flørter med en person på snapchat. Han sender meg nakenbilder men jeg sender ingenting tilbake 

Skrevet

Jeg skjuler også at jeg flørter med en person på snapchat. Han sender meg nakenbilder men jeg sender ingenting tilbake 

Skrevet

Skjuler at jeg tidligere har vært et ludder. 

Anonymkode: abffd...387

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er 4 ting jeg kommer å ta med meg til graven. Min mann ville fått et annerledes syn på meg, men det ligger i min fortid, lenge før jeg traff ham, så jeg har ikke dårlig samvittighet å ikke fortelle.

Ingen andre vet om det heller, så null sjanse at det kommer ut.

Du vil ikke fortelle det her heller? Er det ulovlig? 

• Liker 2
Skrevet

At jeg er betatt av en ansatt i barnehagen til ungen

Anonymkode: f910b...6b9

Skrevet

At barnet ikke hans.

Anonymkode: d6678...094

• Liker 4
Skrevet

At jeg har noe på rullebladet

Anonymkode: 60e6d...9b3

• Liker 1
Skrevet

At jeg er prinsesse Dianas første og ukjente sønn fra et tidligere forhold hun hadde med en norsk sjømann.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At barnet ikke hans.

Anonymkode: d6678...094

Trur faktisk ikke man kan skjule noe verre enn det der. Den er stygg! 

Anonymkode: eb72e...9b3

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg jobbet og gikk skole på kvelden som gikk utover forholdet, når jeg kom hjem så og si hver dag så var det ikke hyggelig. 
Jeg fikk da etterhvert litt oppmerksomhet fra en i klassen og ble lett sjarmert. Han hadde kjæreste han også så det ble en skole flørt samtidig som at vi flørtet på snapchat på kveldene. Til slutt så slo jeg opp med kjæresten min fordi jeg synes det begynte å gå for langt, men vi ble fort sammen igjen. Jeg tok da valget og sluttet å prate med denne gutten og denne hemmeligheten skal ingen noen gang få vite. Vi er i dag gift og har barn sammen. Jeg har heller ikke siden da søkt etter et annet forhold. Jeg angrer kraftig på dette i etterkant.

Anonymkode: 2afd1...21a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, MortenMunkholm said:

At jeg er prinsesse Dianas første og ukjente sønn fra et tidligere forhold hun hadde med en norsk sjømann.

Når kommer boken din ut?

Anonymkode: e8b5a...f39

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

At jeg i studietiden fikk penger av en eldre fyr for å vise meg på webkamera. 

Anonymkode: 2b785...b07

Skrevet

Skjuler at jeg har prøvd å bli gravid i hemmelighet, men har mistet to ganger i 2022 så virker ikke som jeg lykkes.

Har også en annen, stor hemmelighet som jeg ikke engang tør å skrive her. Er ikke utroskap eller noe slikt, men noe jeg gjorde flere år før jeg møtte kjæresten og som jeg ikke har fortalt en eneste levende sjel.

Anonymkode: c1cf5...4e9

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du vil ikke fortelle det her heller? Er det ulovlig? 

En hemmelighet er kun hemmelig når man tier still om det. Jeg forteller ikke min mann og helt sikkert ikke på et nettforum.

Men ja, 2 av de tingene er ulovlig. Foreldet da.

• Liker 4
Skrevet

Tja, hvor mye godteri jeg spiser? 

(Jeg er nok en kjedelig person.)

• Liker 10
  • Hjerte 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg fant en partner som jeg kunne fortelle "alt" til. Dvs. som TS skriver f.eks bør gå an å si fra om uten at partneren klikker i vinkler og fordømmer deg osv.

Det er for lite aksept/forståelse mener jeg i dag. Det finnes ting du selv ikke vet noe om, det finnes andre måter å leve på som kanskje ikke gir mening, men som gir mening for andre. Derfor bør det aksepteres. Snakker da ikke om ting som faktisk går utover partneren.

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En hemmelighet er kun hemmelig når man tier still om det. Jeg forteller ikke min mann og helt sikkert ikke på et nettforum.

Men ja, 2 av de tingene er ulovlig. Foreldet da.

Du tror Cold case gruppa har lite å gjøre? Slik at de følger med her og igangsetter en operasjon for deg?

-Kom igjen, del:) ER nysgjerrig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...