Gjest Jon Are Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Min kjæreste mener det er direkte flaut. Selv syns jeg det er så praktisk. Har to stk jeg vekser mellom. Disse bruker jeg i butikken, på vei til jobb, tur med hund etc. Skal vi på kino/en tur til byen,.dropper jeg de. Har hatt de lenge. God kvalitet. Bruker ikke så mye penger på klær. Hva syns du? Er det innafor å gå i kjeledress om vinteren?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Jeg syns det er finere med selebukse og jakke. Mindre forvokst baby. Men hvis du liker kjeledress så bruker du det. Enkelt og greit. Anonymkode: 68779...425
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Jon Are skrev (Akkurat nå): Min kjæreste mener det er direkte flaut. Selv syns jeg det er så praktisk. Har to stk jeg vekser mellom. Disse bruker jeg i butikken, på vei til jobb, tur med hund etc. Skal vi på kino/en tur til byen,.dropper jeg de. Har hatt de lenge. God kvalitet. Bruker ikke så mye penger på klær. Hva syns du? Er det innafor å gå i kjeledress om vinteren? Usikker på hva du mener med kjeledress, men om du mener noe som ligner på småbarnas parkdress synes jeg det er ganske sært, ja. Greit nok når man går på tur med hunden i nærområdet eller skogen om vinteren, men i alle andre tilfeller ville jeg valgt å bruke noe annet, med mindre det er snøstorm. Anonymkode: 6d2cf...af8 2
Ullvott Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 (endret) Til tur med hund, snømåking og andre "arbeidsaktiviteter" ute er det helt ok. Noe mer enn det blir sært. Endret 11. januar 2023 av Ullvott 5 1
Morpheus Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 Det er det som burde vært normalen i Norge. Ikke bare ankler og noe som ser ut som hadde passet rundt ekvator. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 Det er innafor på de 5 aller kaldeste verste dagene ila vinteren men ikke å kun bruke kjeledress hele vinteren. Det er flaut ja. Greit når du er alene på ærend men ikke sammen med meg på handletur og restaurant 😅 Anonymkode: b0f09...2b9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Skrevet 11. januar 2023 Ok å bruke til utendørsaktiviteter som tur i skogen, snømåking, aking med ungene. Men jeg synes også det ser bedre ut med skibukse og skikkelig jakke. Ikke ok å bruke i butikken.. Anonymkode: e1865...4cb 1 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 Der jeg er vokst opp er dette helt normalt. Jeg bruker det mye sjøl, himla praktisk. 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå