Gå til innhold

Er det mulig å få flat mage igjen eller dødfødt prosjekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bmi innenfor normalen men til sammen gått opp 14kg da jeg lå under normal bmi.  Vektoppgangen var ønsket men jeg fortsatte høyt matinntak som resulterte i 8kg mer enn ønsket. Nå har jeg gått ned de 8 kg igjen men "ølmagen" er der enda. Området under navlen spesielt kan jeg få to store håndfuller med fett når jeg tar tak. Er det mulig å bli kvitt dette med ytterligere slanking og få flat mage igjen eller er det dette som kalles de vanskelige kosekiloene som ikke går vekk når de først har satt seg? 

Anonymkode: 10c5c...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt å ha litt ekstra akkurat rundt der. De aller fleste har det. Det høres kjipt ut å spise og trene med "flat mage" som eneste motivasjon. Ville heller satt meg andre mål, f.eks friskere kropp, mer energi, bli sterkere, komme meg ut mer. Da vil du få bedre helse, selvfølelse og bli sterkere fysisk og psykisk. Livet er så uendelig mye mer enn det å ha flat mage. 

Anonymkode: 32a9c...d56

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du har byttet ut noe muskelmasse med fett. 

Anonymkode: 68344...b53

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt normalt å ha litt ekstra akkurat rundt der. De aller fleste har det. Det høres kjipt ut å spise og trene med "flat mage" som eneste motivasjon. Ville heller satt meg andre mål, f.eks friskere kropp, mer energi, bli sterkere, komme meg ut mer. Da vil du få bedre helse, selvfølelse og bli sterkere fysisk og psykisk. Livet er så uendelig mye mer enn det å ha flat mage. 

Anonymkode: 32a9c...d56

Flat mage er kjempefint, og verdt å trene for å oppnå. Om det er mulig da, det vet jeg ikke om det er for TS.   Antakelig vil magen bli flatere om hun går ned noe i vekt.

Anonymkode: 1c323...41f

Skrevet

Hvis du har først gått opp i vekt viser studiene at det er umulig å tape denne vekten igjen.  Tror du heller burde fokusere på andre ting i livet ditt en og tape den magen siden det er lettere sakt umulig for 99% av oss.

Anonymkode: a690b...cfa

• Liker 1
Skrevet

Husk at du på en måte er vant til en undervektig kropp. Litt fett her og der er normalt for kvinner. Hvor det legger seg på deg er genetisk.

Anonymkode: 04d6e...7e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du har først gått opp i vekt viser studiene at det er umulig å tape denne vekten igjen. 

Hva mente du egentlig her? 

Anonymkode: 1aa58...21f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis du har først gått opp i vekt viser studiene at det er umulig å tape denne vekten igjen.  Tror du heller burde fokusere på andre ting i livet ditt en og tape den magen siden det er lettere sakt umulig for 99% av oss.

Hæ? 

Anonymkode: efbc9...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...