AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 Noen som har brukt sæddonor gjennom riksen? Vi var i gang med ivf, men det fant ikke svømmere på tesa hos mannen min på uttaksdagen. Jeg fikk 15 egg på frys da. Anonymkode: f2be7...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Del Skrevet 18. januar 2023 Jeg er 47 og er 6 måneder gravid med tvillinger. Vi prøvde med mannen min i 20 år uten hell. Legene sa at vi ikke har noen problemer med fertiliteten og alt så bra ut på prøvene, men det skjedde aldri. Jeg dro på co-parentmatch og fant en ung donor fra Oslo. Han har hjulpet andre kvinner med suksess. Tenkte å prøve det før jeg går for dyre eggdonasjoner og kliniske prosedyrer. Vi tok medisinske tester og forsikret oss om at det ikke er noen seksuelt overførbare sykdommer. To måneder senere fant jeg ut at jeg var gravid for første gang. Jeg trodde aldri at dette kunne skje på min alder, men her er jeg. Du vet aldri før det er slutt. Lykke til! 🤞 Anonymkode: edb6d...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå