Gå til innhold

Rykte som den uskyldige.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rask forhistorie, har nettopp blitt dumpa av ei jente og i etterkant (noen timer siden) rejecta av ei Anna jente. Jeg dro helt til hjembyen (to tiner unna) for ø møte ei jente jeg trodde likte meg, hun har sendt mange blanda signaler, blandt annet i dag lurte hun om ikke jeg ville ligger over hos henne, og dreiv å flørta, men når jeg fortalte at jeg hadde følelser for henne sa hun at hun syntes det var søtt og at jeg er en av hennes beste venner. 

så til spørsmålet mitt, hun drev hele tiden å sa at jeg er kjent som den uskyldige i hjembyen, og at alle syntes det. Jeg har gjort mye som ikke kan klassifiseres innen det, men er blandt annet jomfru (i en alder av 21) og hadde mitt første kyss for en måned siden. Hvordan i alle dager kan jeg få fjerna det ryktet? 

Anonymkode: 5a50f...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke være så desperat.

Ikke si du har følelser for noen du ikke har datet og ligget med over tid.

Ikke kjør to timer for å møte noen med mindre det er en skikkelig avtale. Du må være litt laidback.  

Blanda signaler er nettopp det...ett menneske som ikke er så intressert. Kvinner liker ikke menn som hopper når de sier hopp. Da fremstår du litt patetisk, stusslig, og havner i vennesonen.

Anonymkode: 160ac...726

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må ikke være så desperat.

Ikke si du har følelser for noen du ikke har datet og ligget med over tid.

Ikke kjør to timer for å møte noen med mindre det er en skikkelig avtale. Du må være litt laidback.  

Blanda signaler er nettopp det...ett menneske som ikke er så intressert. Kvinner liker ikke menn som hopper når de sier hopp. Da fremstår du litt patetisk, stusslig, og havner i vennesonen.

Problemet er at om jeg er så laidback som du tipser om kommer jeg vertfall ikke til å noen gang havne i noe forhold. Det er kun når jeg har gjort en innsats jeg vertfall har hatt bittelitt hell (ei jente, det er så mange jeg har hatt sjans på i 21 år lmao). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Problemet er at om jeg er så laidback som du tipser om kommer jeg vertfall ikke til å noen gang havne i noe forhold. Det er kun når jeg har gjort en innsats jeg vertfall har hatt bittelitt hell (ei jente, det er så mange jeg har hatt sjans på i 21 år lmao). 

Du trenger å bli laidback i forhold til deg selv, og ikke bare utad. Og glem tanken om at du er så gammel, og så spesiell. Du er i en helt vanlig situasjon. 

Skaff deg nye venner, der du bor nå, og velg selv hvor åpen du er om din erfaring. Ingen trenger å bry seg, og et kyss er også en start. Rejecta=Avvist. 

Anonymkode: 7da0e...bbc

Skrevet

Du er enda ung med mange muligheter, men for å se på muligheten ved å forbli den uskyldige, bør ikke det være undergangen heller. Det kan være det tar litt mer tid å få sex eller prøve mye forskjellig innen sex, men du vil kunne få mange andre gode relasjoner, og du vil kunne ende opp med den beste kona, og dere kan få det fantastisk. 

Anonymkode: 82aa1...25c

Skrevet

Drit i rykter. Ingen bryr seg og dessuten er det positivt å bli sett på som uskyldig. 

Anonymkode: 251a9...949

• Liker 1
Skrevet

Nettopp blitt dumpa og så er du på jakt igjen .. så desperat at du til og med kjører i timevis:ordlos: 

Slik oppførsel får de fleste til å styre unna altså. 

Det å si at du er så uskyldig osv er nok bare en fin måte å avvise deg på.

Anonymkode: 1f890...905

• Liker 2
Skrevet

Ro ned to hakk, cowboy. 

Anonymkode: d65c9...187

• Nyttig 1
Skrevet

Spurte en den kompiser og jentevenner og de svarte at de trodde mye grunnen til at jeg ikke har draget er fordi jeg gir ut «gay vibes» hvordan kan jeg endre på det da? Er overhodet ikke homofil og er jævlig muskuløs så tror ikke jeg ser kjempefeminin ut. 

Skrevet

Med laidback menes ikke at du ikke skal gjøre noe.

Men ikke være så desperat på. For ivrig, for betatt på en patetisk måte.

Om du gir ut gayvibes, så er det nok litt sånn.....for lange meldinger, litt for mange komplimenter, litt for glad for å få kontakt med noen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

og er jævlig muskuløs så tror ikke jeg ser kjempefeminin ut. 

Det er veldig vanskelig å vite hva de mener,  men når de først har gått så langt, så bør de utdype svaret sitt. 

Kanskje er du litt over snittet fokusert på musklene dine, glad i shopping og kroppspleie?  Kombinert med at du ikke greier å sette den rette stemningen til å begynne med, og dermed har plassert deg selv i vennefella. 

Anonymkode: 7da0e...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...