AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Kan dere være så snill å hjelpe meg litt? Jeg har en ulmende følelse av at noe vanskelig er i vente, i forhold til helse, har jeg grunn til å være bekymret? Jeg vet at dere ikke kan svare konkret på dette med helse, så derfor spør jeg heller ikke konkret, men kan dere gi meg en pekepinn på at det grunn til å være bekymret/ være obs, eller vil helsen se ok ut utover i 2023? ❤️ Anonymkode: cb8e4...385 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Synskhet er tull, men det kan være en ordentlig grunn til at du merker dette Anonymkode: 8f398...0bd 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synskhet er tull, men det kan være en ordentlig grunn til at du merker dette Anonymkode: 8f398...0bd Jeg tror at noen har sterke, klarsynte evner. Ikke at klarsynte kan «se» alt, men at de kan få opp beskjeder eller bilder, og kan dermed være veldig god hjelp. Jeg skal ta en helsesjekk hos lege, men pga lang ventetid valgte jeg å spørre om hjelp her, i håp om å bli beroliget, men er åpen for å ta imot det de måtte se og få inn. Helt greit at du ikke tror at noen kan ha klarsynte evner😊 Anonymkode: cb8e4...385 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Om dette i det hele tatt er en reell bekymring, så vil legen finne det ut ved blodprøver. Vet at ekte synske som er profesjonelle ikke svarer på spørsmål om alvorlig sykdom og død, dette er av en grunn. Om du noen gang går til en synsk person så går det heller an å spørre om hva du kan gjøre for å bedre helsen, f.eks. Anonymkode: 40d18...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror at noen har sterke, klarsynte evner. Ikke at klarsynte kan «se» alt, men at de kan få opp beskjeder eller bilder, og kan dermed være veldig god hjelp. Jeg skal ta en helsesjekk hos lege, men pga lang ventetid valgte jeg å spørre om hjelp her, i håp om å bli beroliget, men er åpen for å ta imot det de måtte se og få inn. Helt greit at du ikke tror at noen kan ha klarsynte evner😊 Anonymkode: cb8e4...385 Be om å få ta ultralyd av bukspyttkjertelen. Anonymkode: 47216...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 Ikke ta imot helseråd fra fremmede på internett. Spesielt ikke fra fremmede som later som om de har magiske krefter. Anonymkode: aaa95...73f 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Be om å få ta ultralyd av bukspyttkjertelen. Anonymkode: 47216...3bc Er du klarsynt og får inn dette? Bukspyttkjertelen var ikke en del av bekymringen min, men nå ble den det. Om du kødder og gjør narr nå, så ber jeg deg si fra om at innlegget ditt var tull. Anonymkode: cb8e4...385
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om dette i det hele tatt er en reell bekymring, så vil legen finne det ut ved blodprøver. Vet at ekte synske som er profesjonelle ikke svarer på spørsmål om alvorlig sykdom og død, dette er av en grunn. Om du noen gang går til en synsk person så går det heller an å spørre om hva du kan gjøre for å bedre helsen, f.eks. Anonymkode: 40d18...a9c Full blodprøvestatus er nylig tatt, uten avvik. Dette gjelder noe som ikke kan finnes ut av så lett. Er enig i det du sier, det er derfor jeg skriver det som jeg gjør, jeg spør ikke konkret. Jeg spør bare om det er en reell grunn til bekymring ang det jeg tenker på, eller om jeg kan slippe tak i bekymringen. Lege skal selvfølgelig besøkes. Anonymkode: cb8e4...385 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke ta imot helseråd fra fremmede på internett. Spesielt ikke fra fremmede som later som om de har magiske krefter. Anonymkode: aaa95...73f Jeg håper jeg klarer å luke ut de som ikke er seriøse. Jeg vet det er noen klarsynte her inne, og noen med veldig god intuisjon, som har hjulpet mange. Anonymkode: cb8e4...385
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #10 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er du klarsynt og får inn dette? Bukspyttkjertelen var ikke en del av bekymringen min, men nå ble den det. Om du kødder og gjør narr nå, så ber jeg deg si fra om at innlegget ditt var tull. Anonymkode: cb8e4...385 Dette er nettopp grunnen til at du ikke skal høre på folk som later som om de har magiske evner. De setter griller i hodet på deg og det fører til at du bekymrer deg unødvendig - eller enda verre: slapper av når du burde vært bekymret. De aner jo absolutt ingenting om din situasjon annet enn det du har fortalt. Anonymkode: aaa95...73f 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg håper jeg klarer å luke ut de som ikke er seriøse. Jeg vet det er noen klarsynte her inne, og noen med veldig god intuisjon, som har hjulpet mange. Anonymkode: cb8e4...385 Det er ikke det. Det er noen her som er flinke til å lese mellom linjene i informasjonen de får fra de som spør. Det er ikke noe magisk ved det, de er ikke klarsynte. De "seriøse" er bare flinke til å lese, kan litt grunnleggende psykologi og er gode på å vise medmenneskelighet og forståelse. Dessverre bruker de disse gode egenskapene til å lure folk til å tro at de er magiske. Anonymkode: aaa95...73f 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke det. Det er noen her som er flinke til å lese mellom linjene i informasjonen de får fra de som spør. Det er ikke noe magisk ved det, de er ikke klarsynte. De "seriøse" er bare flinke til å lese, kan litt grunnleggende psykologi og er gode på å vise medmenneskelighet og forståelse. Dessverre bruker de disse gode egenskapene til å lure folk til å tro at de er magiske. Anonymkode: aaa95...73f Åja, og så er de "seriøse" veldig gode på å skrive på en vag måte slik at de ikke kan bli tatt i å skrive usannheter. Det eneste konkrete de kan skrive er ting de har lest i innlegget de svarer på eller åpenbart er knyttet til det. Anonymkode: aaa95...73f 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #13 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Full blodprøvestatus er nylig tatt, uten avvik. Dette gjelder noe som ikke kan finnes ut av så lett. Er enig i det du sier, det er derfor jeg skriver det som jeg gjør, jeg spør ikke konkret. Jeg spør bare om det er en reell grunn til bekymring ang det jeg tenker på, eller om jeg kan slippe tak i bekymringen. Lege skal selvfølgelig besøkes. Anonymkode: cb8e4...385 Du må fortelle mer hva du bekymrer deg for hva det kan være og dine symptomer. Anonymkode: 23522...bb1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #14 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Full blodprøvestatus er nylig tatt, uten avvik. Dette gjelder noe som ikke kan finnes ut av så lett. Er enig i det du sier, det er derfor jeg skriver det som jeg gjør, jeg spør ikke konkret. Jeg spør bare om det er en reell grunn til bekymring ang det jeg tenker på, eller om jeg kan slippe tak i bekymringen. Lege skal selvfølgelig besøkes. Anonymkode: cb8e4...385 Men hva skulle du gjort dersom noen svarte ja? Tvunget legen til å ta deg inn hver uke i tilfelle de kunne finne noe nytt? Bekymring er bortkastet tid når livet er så kort som det er. Ingen av oss vet når vår siste dag er, og når den kommer; ønsker du å se tilbake på et liv levd i frykt og bekymringer? Det jeg ville gjort er å oppsøke en flink psykolog og ta tak i helseangst, om det er det du har. I tillegg er det mye du kan gjøre for helsa slik at du i fremtiden kan unngå livstilssykdommer. Les deg om på ernæringsvitenskap, viktigheten av bevegelse i naturen, unngå mye sukker, aspartam, minimere alkoholforbruket (helst kutt det helt) osv. Anonymkode: 40d18...a9c
Rotemor Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror at noen har sterke, klarsynte evner. Ikke at klarsynte kan «se» alt, men at de kan få opp beskjeder eller bilder, og kan dermed være veldig god hjelp. Jeg skal ta en helsesjekk hos lege, men pga lang ventetid valgte jeg å spørre om hjelp her, i håp om å bli beroliget, men er åpen for å ta imot det de måtte se og få inn. Helt greit at du ikke tror at noen kan ha klarsynte evner😊 Anonymkode: cb8e4...385 Du vil bli bedratt. Man blir hverken sykere eller friskere av tull. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan dere være så snill å hjelpe meg litt? Jeg har en ulmende følelse av at noe vanskelig er i vente, i forhold til helse, har jeg grunn til å være bekymret? Jeg vet at dere ikke kan svare konkret på dette med helse, så derfor spør jeg heller ikke konkret, men kan dere gi meg en pekepinn på at det grunn til å være bekymret/ være obs, eller vil helsen se ok ut utover i 2023? ❤️ Anonymkode: cb8e4...385 Jeg får ikke inn noe på deg. Jeg er ikke sikker på hva det betyr. Vanligvis bruker jeg å få noen bilder når folk ber om å bli spådd. Men enten så sender du ikke fra deg noen bølger, eller så har du ikke noe å bekymre deg for. Jeg tror mest det siste. Anonymkode: 36a98...9dc 1
MortenMunkholm Skrevet 11. januar 2023 #17 Skrevet 11. januar 2023 Kjære klarsynt. Leverer du inn noen rekker til Vikinglotto-trekningen i kveld? 1 1
Rotemor Skrevet 11. januar 2023 #18 Skrevet 11. januar 2023 Jeg ser en klar sammenheng mellom å sitte oppe om natten og tro på synske og ha unødvendige bekymringer. 2
Rotemor Skrevet 11. januar 2023 #19 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg får ikke inn noe på deg. Jeg er ikke sikker på hva det betyr. Vanligvis bruker jeg å få noen bilder når folk ber om å bli spådd. Men enten så sender du ikke fra deg noen bølger, eller så har du ikke noe å bekymre deg for. Jeg tror mest det siste. Anonymkode: 36a98...9dc 😂
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #20 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg får ikke inn noe på deg. Jeg er ikke sikker på hva det betyr. Vanligvis bruker jeg å få noen bilder når folk ber om å bli spådd. Men enten så sender du ikke fra deg noen bølger, eller så har du ikke noe å bekymre deg for. Jeg tror mest det siste. Anonymkode: 36a98...9dc Tusen takk❤️ Anonymkode: cb8e4...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå