AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Hadde du synes d hadde vært greit at noen i familien kalte stygge ting om hunden din når h*n ble sinna på hunden? Jeg har en sviger som snakker stygt om hunden til min og samboer så fort det er noe, som feks når hunden vår stikker av pga h*n klarte å sleppe ut hunden så klikker det helt for han - sier at den hunden kan vi bare gå å henge, og dritt bikkje osv, alt som faller h*n inn. Jeg synes overhode det ikke er greit, ja skjønner det er kjedelig å ha sluppet ut hunden MEN h*n har null rett føler jeg å kalle hunden vår for masse stygge ting. Det burde heller ikke komme som et sjokk at hunden står ved døra, som hun alltid gjør hvergang hun hører noen. Er slike obligatoriske ting h*n vet h*n må ta hensyn til som han ikke gjør/glemmer Anonymkode: 77fb6...fc7
Heisann12345 Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Jeg hadde faktisk spurt seriøst om han har hatt noen dårlige opplevelser med hunder før, siden det virker som han har en litt negativ holdning til det. Det går jo også ann å si i fra på en fin måte at du/dere ønsker at han ikke skal snakke sånn om hunden deres. Skjønner det kan være ukomfortabelt med svigers.
MortenMunkholm Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 (endret) Alternativt så kan du droppe å si det på en fin måte og heller fortelle sviger at sånn snakker for faen ikke vedkommende om hunden igjen og om sviger slipper ut hunden en gang til, så mister kjære sviger rettighet til å åpne dører uten tilsyn av andre voksne. Han viser null respekt for deg. Endret 11. januar 2023 av MortenMunkholm 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå