AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Er 17 og har ikke kommet ut av skapet enda og har ikke følt meg klar for det heller (er da lesbisk, mulig litt bifil) En ny venninne og jeg har hengt mye sammen og lest sammen etter skoletid siden oktober. Vi begynte raskt å ha mye sex, men helst hos henne siden foreldrene er mye borte. I dag var vi dog hos meg. Sa til mamma at vi skulle forberede en framføring (som var sant), men det ble åpenbart sex også. Vi hadde holdt på en stund og var veldig "inni" det, så hørte ikke lyder utenfor før hun stod i døra mens jeg ble slikket. Hun så helt rar ut og gikk uten et ord. Venninna mi stakk hjem litt etter vi var ferdige, og jeg har ikke turt å gå ut av rommet enda. Det er nå fem timer siden. Jeg ligger her bare og griner. Er så flau, men samtidig så redd. Var ikke klar for at noen skulle kjenne til denne siden av meg enda. Aner ikke hva jeg skal gjøre eller si. Så redd for reaksjonen, spesielt pappas.. Kan noen please hjelpe? Anonymkode: 52471...dd2 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Hvorfor er du redd? Vet du at foreldrene dine er homofober, har du hørt de snakke dritt om homofile før? Selv om de skulle være av dem som har ufyselige holdninger sånn sett, så finnes det dem som tar en tenkerunde meg seg selv når det er sitt eget barn det er snakk om. Finnes f.eks. eksempler på republikanske politikere i USA som var veeeldig mot homofilt ekteskap helt til de fant ut at deres eget barn var homofilt. Anonymkode: 311c4...d40 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Du, dette kommer nok til å gå helt fint!❤️ Kanskje det blir litt kleint å snakke med dem, men det går seg nok til skal du se!❤️ Om du har behov for noen å snakke med hadde jeg tatt en tur innom skolens helsesykepleier, eventuelt helsestasjon for ungdom😊 Anonymkode: 2049b...a90 5 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Situasjonen var klein. Samme om det var med gutt eller jente. Ingen mor vil se sånn. Og HVs mener du med etter dere var ferdige? Fullførte dere etter å blitt tatt på fersken? 🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 64cd5...659 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Situasjonen var klein. Samme om det var med gutt eller jente. Ingen mor vil se sånn. Og HVs mener du med etter dere var ferdige? Fullførte dere etter å blitt tatt på fersken? 🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 64cd5...659 Jeg stusset også på det haha Anonymkode: 311c4...d40 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 Rådet i slike situasjoner er det samme hundre av hundre ganger: Lås døra. Anonymkode: 47848...381 7
Snok1 Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Situasjonen var klein. Samme om det var med gutt eller jente. Ingen mor vil se sånn. Og HVs mener du med etter dere var ferdige? Fullførte dere etter å blitt tatt på fersken? 🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 64cd5...659 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg stusset også på det haha Anonymkode: 311c4...d40 Jeg tror de fullførte skolearbeidet. 1
Topper og daler Skrevet 11. januar 2023 #8 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er 17 og har ikke kommet ut av skapet enda og har ikke følt meg klar for det heller (er da lesbisk, mulig litt bifil) En ny venninne og jeg har hengt mye sammen og lest sammen etter skoletid siden oktober. Vi begynte raskt å ha mye sex, men helst hos henne siden foreldrene er mye borte. I dag var vi dog hos meg. Sa til mamma at vi skulle forberede en framføring (som var sant), men det ble åpenbart sex også. Vi hadde holdt på en stund og var veldig "inni" det, så hørte ikke lyder utenfor før hun stod i døra mens jeg ble slikket. Hun så helt rar ut og gikk uten et ord. Venninna mi stakk hjem litt etter vi var ferdige, og jeg har ikke turt å gå ut av rommet enda. Det er nå fem timer siden. Jeg ligger her bare og griner. Er så flau, men samtidig så redd. Var ikke klar for at noen skulle kjenne til denne siden av meg enda. Aner ikke hva jeg skal gjøre eller si. Så redd for reaksjonen, spesielt pappas.. Kan noen please hjelpe? Anonymkode: 52471...dd2 Dette kan skje alle når man bor tett i en familie. Dine foreldre må akseptere at du har et sexliv. Mest sannsynlig vil de takke det helt fint. Ha det som utgangspunkt, for du har ikke gjort noe galt. Din mor burde banket på. Og etter litt tid vil du mest sannsynlig ikke tenke mer over dette, men bare le av det hele. 1
Hippogriff Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 Dette går nok helt fint. Det vil alltid være kleint for foreldre og barn å ferske hverandre i en sånn situasjon. Dette er blant grunnene til at ungdommene mine og jeg alltid banker på og venter på «kom inn» før vi går inn på rommene til hverandre. Du har ikke gjort noe galt ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #10 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Situasjonen var klein. Samme om det var med gutt eller jente. Ingen mor vil se sånn. Og HVs mener du med etter dere var ferdige? Fullførte dere etter å blitt tatt på fersken? 🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 64cd5...659 Ferdige med skolearbeidet ja 😅 Jeg har enda ikke snakket med henne, da hun gikk på jobb før jeg stod opp for skolen, men føler meg helt dårlig siden jeg kanskje hadde ventet at hun ville si noe først.. TS Anonymkode: 52471...dd2 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ferdige med skolearbeidet ja 😅 Jeg har enda ikke snakket med henne, da hun gikk på jobb før jeg stod opp for skolen, men føler meg helt dårlig siden jeg kanskje hadde ventet at hun ville si noe først.. TS Anonymkode: 52471...dd2 Jeg åpnet døren til soverommet til den ene sønnen min, og overrasket han mens han holdt på å runke... Jævlig flaut, både for meg og han. Jeg var veldig rask til å bare lukke døren og fortsett med det jeg holdt på med. Jeg tenkte at det er verst for han, og at det neppe er noe han vil snakke med meg om. Vi ignorerte det en stund, og litt senere når vi var i nærheten av hverandre, sa jeg bare litt lavt til han at jeg beklaget, at jeg ikke SÅ noe, og at jeg skulle passe på å banke heretter. Han svarte at han var takknemlig om vi bare aldri snakket om dette igjen... Poenget mitt er at det var ubehagelig for meg som mor også, og jeg visste ikke om jeg skulle si noe, bare glemme det, late som ingenting eller hva. Vil jo ikke gjøre det mer ubehagelig enn nødvendig. Det er sikkert ikke så lett for din mor å vite hvordan du foretrekker at hun reagerer, men jeg er ganske sikker på at hun aller helst vil gjøre det som hun antar er minst kleint og ubehagelig for deg. Anonymkode: 8ae64...480 1 7 2
Elaine Marley Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Elaine Marley, mod. Endret 11. januar 2023 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #13 Skrevet 11. januar 2023 Uheldig.. Bare ikke si noe mer om det. La det være opp til din mor. Anonymkode: 457ce...f55 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #14 Skrevet 11. januar 2023 Slike situasjoner oppstår 1000 ganger hver dag over hele jordkloden. Du ønsker å synke i jorden, men det er bare å late som om ingen ting har skjedd. Da har det ikke skjedd. Pinlig herfra og til månen, men bare å komme seg videre. Finnes bare denne løsningen, og den er god nok for alle. Ingen bør tenke på å ta opp slike ting, eller snakke om dem. Glem det. Anonymkode: 9da09...5f3 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 Pappa gikk inn på rommet mitt da jeg onanerte som 15åring. Jeg trodde jeg skulle dø av flauhet. Han sa «unnskyld» rygget ut igjen og lukket døren. Vi snakket aldri om det, og det satt jeg stor pris på. Det kan hende mammaen din tenker at hun burde banket på og at det er hennes skyld. Det er ikke sikkert mammaen din synes det gjør noe at det var en jente og ikke en gutt som lå mellom beina dine. Den delen kan det godt hende hun tenker at du skal få fortelle når du er klar. Sexlivet ditt tenker hun sikkert hun aldri trenger å diskutere med deg. Jeg er nå voksen med barn selv og hadde nok tenkt at du skulle få bestemme om du ville snakke om det eller ikke selv. Anonymkode: 7bda3...c45 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 Lær dere å banke på døren! Så uhøflig! Ingen har noe med å bare buse rett inn på et rom. Deres feil som fersker folk. Anonymkode: d52bd...1e0 1 2
AnonymousBruker Skrevet 11. januar 2023 #17 Skrevet 11. januar 2023 Dette går nok fint og helt sikkert veldig mange andre ungdommer som opplever UANSETT legning. I tillegg så må du huske at foreldrene dine var unge en gang de også. 1 1
Geojak Skrevet 11. januar 2023 #18 Skrevet 11. januar 2023 Forstår du synes det var kleint, jeg hadde synes det var kleint om jeg kom over ungdommen her i huset ha sex. og det ville vært uansett om det var jente/gutt eller jente/jente. Legning har ingen ting med det å gjøre, mer det at det er kleint å komme inn i det de er i gang. Så jeg vil tro dette går helt fint hos deg, moren din har nå lært at hun bør banke på neste gang 😉 Du har lært at det kan være lurt å låse døra. 1
cmd Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.1.2023 den 0.47): Jeg ligger her bare og griner. Er så flau, men samtidig så redd. Var ikke klar for at noen skulle kjenne til denne siden av meg enda. Aner ikke hva jeg skal gjøre eller si. Så redd for reaksjonen, spesielt pappas.. Ingenting å grine. Mamma vet at pr idag er det mange som har sex med eget kjønn og det skjer mye trekant, gruppe sex etc. Hun er bare overrasket over at du i tidlig alder har sex med samme kjønn. Ingenting annet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #20 Skrevet 12. januar 2023 Er dere forelsket så er det vel bare fint. Igjen må folk lære seg folkeskikk og banke på dører de vil inn. Anonymkode: d52bd...1e0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå