Gå til innhold

Pleier dere å slippe barnevogna på butikken, ute etc.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit hvis det er innenfor rekkevidde? 

Anonymkode: 2b8bf...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, ja? 

Anonymkode: 18e9b...be3

• Liker 3
Skrevet

Hæ? Ikke i nedoverbakle, mei, men ellers ser jeg ikke at det er noe issue?? Skjønner ikke spørsmålet, egentlig

• Liker 6
Skrevet

Det er første barnet mitt og jeg greier ikke slippe vogna når jeg er på butikken, jeg må følge med sånn at ungen er trygg og ingen tar hen. Er det litt hysterisk eller er det greit at barnet i vogna står litt alene mens jeg handler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er første barnet mitt og jeg greier ikke slippe vogna når jeg er på butikken, jeg må følge med sånn at ungen er trygg og ingen tar hen. Er det litt hysterisk eller er det greit at barnet i vogna står litt alene mens jeg handler?

Du tar vognen med deg mens du går rundt i butikken ! Men du kan selvfølgelig(!) slippe den når du skal finne noe!

Anonymkode: aaf4a...1c5

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke gått langt ifra vogna, men kan fint sette den litt til side innen synsvidde når jeg finner frem ting.

Anonymkode: e31a6...21b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er litt hysterisk ja😅 Ville holdt ett øye med vognen men det er helt ok å slippe den.

Anonymkode: 99310...733

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ekstremt hysterisk, ja.

Anonymkode: 29b48...1de

• Liker 2
Skrevet

Du har jo vogna med deg, men du kan jo slippe den.

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg forstår at du er forsiktig med tanke på at dette er det første barnet ditt.

Det jeg derimot ikke forstår, er bruken av ordet "hen"; er barnets kjønn virkelig hemmelig ...?

Anonymkode: 4bb54...aed

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig kan du slippe vognen...? Ta på bremsene, og ikke parker i "kjøreretningen" i bakker? 

Anonymkode: 6f190...669

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg derimot ikke forstår, er bruken av ordet "hen"; er barnets kjønn virkelig hemmelig ...?

Barnet har vel ikke valgt kjønn selv ennå?

Anonymkode: 3f159...45e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Herregud…

Anonymkode: 5aaf0...c56

Skrevet

Hihi, du er nå søt😄❤️ 

Anonymkode: 65640...cbc

Skrevet

Jeg parkerer ofte vogna et sted hvor jeg kan se den, og går rundt i butikken uten den. Føler med om babyen våkner. Ikke alle butikker er optimale for barnevogn, men det stopper meg ikke :) 

Anonymkode: 0b218...d6a

Skrevet

Ja jeg slipper vogna :) Men har sånn refleksbånd man har rundt hånda når jeg går ute. Mest fordi det er så glatt så hvis jeg sklir og mister taket triller ikke vogna avgårde. Men grei ekstra trygghet for sånne som meg som alltid glemmer å sette på bremsen og slipper vogna for å ta noe ut av lomma osv. Har hendt før jeg brukte den greia at vogna nesten trillet avgårde. 

Inne går jeg bare ikke så langt unna. Ingen kommer til å ta ungen i butikken :)

Anonymkode: 72da2...de5

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å hællan. Åssen skal du gjøre det med egen unge, be de velge ved treårsalderen og deretter ha en seremoni?

Greit at et fåtall kan føle seg født i feil kropp og de skal selvsagt få all støtte i det. Men folk må slutte å legge opp til å kjønnsforvirre barna våre.

Anonymkode: f1d1e...f8c

Skrevet

Hvor ofte leser du saker om babyer som har blitt kidnappet i Norge- inne på matbutikken? Det er folk som setter vogna med baby sovende oppi utenfor butikken! 😂

Anonymkode: 47909...53c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Barnet har vel ikke fått et navn heller da? 

Anonymkode: 91eaa...c91

Skrevet

Dere kg folk takk til dere som svarer seriøst. Andre kg folk, vær snille å hold dere til tema. Man blir angrepet bare man stiller spørsmål her. Ja, jeg velger hen og ja jeg er hysterisk. Det er ikke saken lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...