Anonym-bruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Flyttet hit for 3 år siden. Samboers hjemsted. Familien min er 2 timer unna med bil. Jeg valgte selvfølgelig selvfølgelig å flytte hit, men oftere og oftere savner jeg å bo nærmere familien min. Så man kan ta en tur en kveld, uten så mye planlegging. Nå er huset til besteforeldrene mine til salgs, ca 20 min fra familien min. Og jeg har så lyst å kjøpe det. Men samboer vil ikke. Det er mye som må gjøres der. Men jeg vil så gjerne bo der likevel. Selv om hele huset har fått tilstandsgrad 2 og 3. Som ikke er så bra. Jeg klarer ikke slutte tenke på det. Vi eier et hus, og jeg liker huset, men klarer ikke slå meg til ro. Tenker alltid hva hvis vi bodde et annet sted.. føles ikke som hjemme. Jeg vil bare trives og være lykkelig med samboer i hjemmet vårt. Er det bare jeg som føler det sånn? Andre som har følt liknende? 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Anonym-bruker skrev (22 timer siden): Flyttet hit for 3 år siden. Samboers hjemsted. Familien min er 2 timer unna med bil. Jeg valgte selvfølgelig selvfølgelig å flytte hit, men oftere og oftere savner jeg å bo nærmere familien min. Så man kan ta en tur en kveld, uten så mye planlegging. Nå er huset til besteforeldrene mine til salgs, ca 20 min fra familien min. Og jeg har så lyst å kjøpe det. Men samboer vil ikke. Det er mye som må gjøres der. Men jeg vil så gjerne bo der likevel. Selv om hele huset har fått tilstandsgrad 2 og 3. Som ikke er så bra. Jeg klarer ikke slutte tenke på det. Vi eier et hus, og jeg liker huset, men klarer ikke slå meg til ro. Tenker alltid hva hvis vi bodde et annet sted.. føles ikke som hjemme. Jeg vil bare trives og være lykkelig med samboer i hjemmet vårt. Er det bare jeg som føler det sånn? Andre som har følt liknende? Selvsagt. Det kalles hjemlengsel😉 Det er bra det bare er to timer unna da, det er jo faktisk mulig som en dagstur. Og hvis dere flytter, da er det samboeren din som får motsatt avstand til sine… Anonymkode: 3518f...48b
Anonym-bruker Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt. Det kalles hjemlengsel😉 Det er bra det bare er to timer unna da, det er jo faktisk mulig som en dagstur. Og hvis dere flytter, da er det samboeren din som får motsatt avstand til sine… Anonymkode: 3518f...48b Det er helt sant. Bare savner så det å bare kunne ta en tur en kveld. Uten å planlegge så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå