Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt slike små "lapper" (magneter) med ord på, som man kan sette sammen til setninger på kjøleskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bla Feinschmekker og Galsmagasinet. Pleier å stå ved kassen. Også sett det i en del bokhandlere.

Skrevet

Ja. Jeg har sett det på Norli i Bogstadveien for kort tid tilbake. Da kunne man velge om man ville ha norske eller engelske ord. Kostet rundt 200 - 250 kroner tror jeg.

Skrevet
Hvor får man kjøpt slike små "lapper" (magneter) med ord på, som man kan sette sammen til setninger på kjøleskap?

I Oslo kan du også finne dem på Artista på Byporten. Eller sjekk www.magneticpoetry.com (hvis du har lyst til å dikte på engelsk) eller www.kjoleskapspoesi.com :)

Skrevet

Eller du kan lage dem selv mye billigere. Kjøp magnetrull som du skjærer til selv og skriv enten ut teksten på PC eller skriv for hånd selv på etikettpapir (hvite ark med tape på baksiden). :) Det funker også fint.

Skrevet

De selger også disse på Henie Onstad Kunstsenter

Skrevet

Vi kjøpte også på bokhandel, og ble fort lei dem...

Skrevet
Vi kjøpte også på bokhandel, og ble fort lei dem...

Samme her...kult konsept, men du verden så mye arbeid.. Ville nok vært enklere om jeg ikke hadde kjøpt kjærlighetsord-varianten, for den er tydeligvis ment som et suplement til den første. Å skrive søte ord til kjæresten krever intenst tankevirksomhet og kompromissering ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...