Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Jeg er en jente på 20 som lurer litt på hva jeg skal gjøre. Har fått ganske sterke følelser for en bekjent.. Og så driver jeg og lurer på om jeg skal si det til ham eller ikke. Jeg har en liten følelse av at det kanskje er en viss interesse hos han også, men det kan jeg jo ikke vite sikkert. Ville dere sagt noe eller gått inn for å vise det på andre måter? Hvordan da f. eks.? Føler meg skikkelig fjortis igjen, lenge siden jeg har gjort dette her...
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Det kommer jo an på hvor godt bekjent han er, for å si det sånn. Om han er venner av venner kan du jo feks bare invitere ham med på en litt romantisk film, gjør det klart at det er kun du og ham, så bør han jo skjønne tegninga
Cata Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Du kan jo si at du synes det er hyggelig å være sammen med ham eller noe slikt sånn at han vet noe. De mer grundige kjærlighetserklæringene kan vente til du vet mer om hva han føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå