Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Vet ikke om det er noen tråd på dette, men... Er litt nyskjerrig på hva folk har fått i julegaver fra jobben. I dag fikk jeg en pen lysestake i klart glass fra Hadeland. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk et spill

fikk masse julemat

samt service fra porsgrunn

:)

Skrevet

har ikke fått det enda..

men har hørt hva vi skal få

tamtamtam

Gavekort.......... på jobben

(jobber i butikk)

ehh kanskje ikke så oppfinsomt men..

sikkert nyttig

Skrevet

Har ikke fått noe enda, men regner med at det blir det samme som i fjor. Julestjerne, synes det er en helt grei gave jeg! :)

Skrevet

Jeg får ikke noe, for jeg har ikke jobb. Men mannen får en eske med mange forskjellige gode oster, som jeg nyter godt av ;)

Skrevet

jeg har heller ikke jobb, så det vanker ikke denslags julegaver på meg. Men mannen min har fått mye bra, bla en diger eske med masse kjøtt (oksesteik, ribbe, pinnekjøtt, fenalår, julesylte, juleskinke, spekeskinke mm), en eske med diverse oster fra Tine, en elekstrisk pepperkvern + at han får et par ting til (mange samarbeidspartnere ;) )

Skrevet

To flasker vin, og fri hele romjulen med lønn :sjarmor:

Skrevet

Jeg jobber i bank og iår valgte ledelsen at vi ikke skal få julegaver - pengene blir heller gitt til et veldedig formål - noe jeg synes er helt glimrende :)

Gjest synseren
Skrevet

Jeg jobber ikke. Men sambissen fikk tre fine rektangulære fat i forskjellige størrelser fra Figgjo. De var skikkelig fine.

God jul :nissevink:

Skrevet

Foreldrene mine jobber begge i kommunen og har fått deler fra porsgrunn porselen. Var ikke så fint, etter min mening, men de kostet litt og kan byttes. Sånt må man benytte seg av.. god jul! ;)

Skrevet
Jeg jobber i bank og iår valgte ledelsen at vi ikke skal få julegaver - pengene blir heller gitt til et veldedig formål - noe jeg synes er helt glimrende  :)

Det gjorde min arb.giver i fjor. I år vet jeg ikke hva de gjør.

Skrevet (endret)

I år blir det nok bare julebonusen..

På min gamle jobb var vi alltid innom på frokost på julaften, og da fikk alle hver sin konfekteske og en bunke flaxlodd..Mannen har derimot fått litt flottere gaver. Dyre pepperkverner, blender og annet kjøkkenutstyr..

Endret av cons
Skrevet

Vi har ikke fått gaver ennå.

Men jeg tipper på 2 flasker rødvin, en eller annen dingsebums (kjøkkenutstyr e.l.) og gavekort. Jeg ville heller fått masse sjokolade og en real julebonus. Bonusen er som regel en overraskelse og det varierer mellom 0 og 10000 kroner. Aldri godt å vite hvilket humør ledelsen er i den dagen de bestemmer seg :ler:

Skrevet

vet ikke om vi får noen julegave....

begynte å jobbe der i februar!

Skrevet

Jeg jobber i kommunen. Kommunen gir en pengegave til et veledig formål i steden for unyttige gaver vi har fått tidligere. Og det synes jeg er veldig flott. Ellers får vi på enheten en konfekteske hver fra sjefen.

Skrevet

Jeg fikk en personlig gave fra sjefen min, har selvfølgelig ikke pakket opp enda så vet ikke hva det er. Fra jobben vet jeg ikke helt, kanskje ingenting?

Skrevet

Jobben min gir oss alltid noe rask vi ikke har bruk for, så de burde gitt penger til et godt formål istedet synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...