Hellmin Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Er det mulig å finne tilbake til en jeg så for en tid tilbake på Tinder? Han dukker aldri opp igjen i bunken.
BobTheNoob Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Tror ikke det er mulig. Mulig hvis de har laget et brukernavn som du kan lage linken til, men du vet sikkert ikke brukernavnet. Har inntrykk av at folk dukker opp om og om igjen. Husker du alder og bosted? Da kan du jo snevre inn søket ditt?
Hellmin Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2023 BobTheNoob skrev (1 minutt siden): Tror ikke det er mulig. Mulig hvis de har laget et brukernavn som du kan lage linken til, men du vet sikkert ikke brukernavnet. Har inntrykk av at folk dukker opp om og om igjen. Husker du alder og bosted? Da kan du jo snevre inn søket ditt? Jeg tror heller ikke det er mulig. Har snevret inn men fortsatt ikke dukket opp igjen. Uten at jeg vet for sikkert lurer jeg på om han hadde lagt superlike på meg. Men fortsatt er han borte. Kanskje han anget på det .. 🙈
BobTheNoob Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Tror ikke man kan angre på likes eller superlikes lenge etterpå. Bare rett etter man har gjort det. Man han kan jo ha stengt profilen sin... Men sveipet du han til venstre?? Jeg tror at likes som blir venstresveipet aldri dukker opp igjen.
Hellmin Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2023 BobTheNoob skrev (14 minutter siden): Tror ikke man kan angre på likes eller superlikes lenge etterpå. Bare rett etter man har gjort det. Man han kan jo ha stengt profilen sin... Men sveipet du han til venstre?? Jeg tror at likes som blir venstresveipet aldri dukker opp igjen. Jeg husker ikke om jeg sveipet til venstre jeg tror ikke det 🙈
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 Her jeg bor, virker det som bunken resettes ca 1 gang i mnd. Hvis du er på tjukkeste østlandet, så er det kanskje verre. Anonymkode: a729c...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå