AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Vet at det er ansatte i forsvaret som er gift/samboer.. kanskje er det de som dater, har kjæreste, ff, fwb, men det vet jeg ikke noe om. Har hatt kontakt og chattet med flere som jobber i forsvaret og heimevernet det siste året. Men det virker helt umulig å komme videre. Vet at det er veldig mye jobb for noen, og etter krigsutbruddet er det blitt enda mer på enkelte. Ingen vits i å si at de kanskje allerede har dame og familie. Det er like sannsynlig at jeg er problemet. Anonymkode: a4ffc...37f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Hvorfor vil du absolutt ha en fra forsvaret? Det er ikke et lukrativt yrke å være i forhold med. Tror jeg heller hadde valgt sånn ca alle andre yrker til mannen min hvis jeg fikk velge. Ellers så møter man forsvarsfolk på akkurat samme måte som andre. Vi møttes gjennom felles kjente. Anonymkode: 6d952...cab 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Nei, det er ikke mulig. Anonymkode: c59ec...417
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Prøv en veteran funket for meg😂 Anonymkode: 11658...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå