Gå til innhold

Mann på rundt 60, kunne du innledet et forhold til ei i midten av 30-årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ville hun sannsynligvis kun være aktuell som sexpartner og ingenting mer? Kun basert på alder og at dere hadde grei/bra kjemi.

Anonymkode: d0bc3...4ae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok veldig individet. Jeg møtte kjæresten min da jeg var 38 og han 60. Vi hadde helt fantastisk kjemi, og vi ble kjærester etter et par uker. Er fremdeles sammen nå tre år senere.

Du må rett og slett bare snakke med han om dette, for å finne svar. Vil du ha er forhold til en mann på 60? Det er jo også noe du må tenke nøye gjennom.

Anonymkode: 6a79f...a2b

Skrevet

Veldig individuelt, skulle det stå

Skrevet

Here we go again.

Anonymkode: ce8c9...016

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Here we go again.

Anonymkode: ce8c9...016

Yup. Vi trenger snart en samletråd, eller et helt underforum. 

Anonymkode: 25f09...96e

• Liker 6
Skrevet

Hva har dere til felles? Når han er 70 år og pensjonist, så er du kun 40 år og på vei opp i karrieren din. Når du er 50 og på topp i karrieren din, er han 80 og har hjemmesykepleie. Han dør før du blir pensjonist. Så da må du ut på datingmarkedet igjen i en alder av 70. 

Anonymkode: 5afee...c44

• Liker 7
Skrevet

Tror dette som lignende tråder er starta av noen rare tapermenn. En normal 60-åring skjønner han ikke har noe felles med en 30, 20 eller ti år yngre kvinne.

Anonymkode: 2be5e...ddc

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror dette som lignende tråder er starta av noen rare tapermenn. En normal 60-åring skjønner han ikke har noe felles med en 30, 20 eller ti år yngre kvinne.

Hva er normalt for deg da?

Jeg er 41, og kjæresten min er 63. Han jobber som forsker og har en lang realfaglig utdanning bak seg. Kanskje ikke normal, men bedre enn normal. :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er normalt for deg da?

Jeg er 41, og kjæresten min er 63. Han jobber som forsker og har en lang realfaglig utdanning bak seg. Kanskje ikke normal, men bedre enn normal. :)

Du, tenk på alle tida du kaster bort på en så gammel mann...Den tiden får du aldri tilbake. Hadde jeg ikke vurdert som 41-åring, og ikke nå heller, som 52-åring. Menn blir gamle fort.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Raptuss
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du, tenk på alle tida du kaster bort på en så gammel mann...Den tiden får du aldri tilbake. Hadde jeg ikke vurdert som 41-åring, og ikke nå heller, som 52-åring. Menn blir gamle fort.

Jeg skjønner at den type aldersforskjell ikke er for de aller fleste. Likevel vil jeg si at tid brukt på kjærlighet er ikke bortkastet tid! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ikke alle menn som blir gamle fort. Som alt annet er det individuelt. Og, når han blir gammel så er han jo fremdeles mannen jeg elsker.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva har dere til felles? Når han er 70 år og pensjonist, så er du kun 40 år og på vei opp i karrieren din. Når du er 50 og på topp i karrieren din, er han 80 og har hjemmesykepleie. Han dør før du blir pensjonist. Så da må du ut på datingmarkedet igjen i en alder av 70. 

Anonymkode: 5afee...c44

Fornuften min skjønner dette argumentet, men følelser og fornuft samarbeider ikke i dette tilfellet dessverre. 

Ts

Anonymkode: d0bc3...4ae

Skrevet

Heller ei på 35 enn ei på 36+. Åpenbart. Og hva annet enn seksuelt skulle man innlede et forhold til noen for? Normale folk har venner å omgås uansett.

Anonymkode: 19d77...5a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Heller ei på 35 enn ei på 36+. Åpenbart. Og hva annet enn seksuelt skulle man innlede et forhold til noen for? Normale folk har venner å omgås uansett.

Anonymkode: 19d77...5a7

😴

Anonymkode: 612e7...5fc

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 28 og mannen min er 57🤷‍♀️ Vi har det veldig bra sammen, og ville ikke vært foruten hverandre. 

Anonymkode: 5588d...521

Skrevet

Jeg nærmer meg 60 og jeg ser ikke i retning av kvinner som er nær datteren min i alder. Jeg har en rekke kollegaer i den alderen. Vi går godt sammen profesjonelt, men de er jo på et helt annet sted i livet. Det er barn og redebygging oppad stolper og nedad vegger akkurat som jeg var i den alderen. Jeg husker når livet var så stressende og har hverken ønske eller behov for å gå tilbake dit. Heldigvis har jeg en kvinne på ca min egen alder som er mer på samme sted som meg i livet. Jeg trives veldig godt med det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2023 den 14.19):

Ja det håper jeg virkelig. Hvorfor skal ei dame ha interesse for en mann som er 20 til 30 år eldre enn henne. Det samme gjelder også i motsatt vei. 

• Liker 2
Skrevet

Det ville kanskje vært litt for stort sprang for meg. Jeg er ikke imot aldersforskjell, men jeg tenker 12-15 års aldersforskjell er maks. Er ofte den retningen jeg kikker. Det har nok noe med den tryggheten og stabiliteten en «eldre» menn fremtoner. Og mange menn som er eldre synes jeg også er veldig kjekke. Men noen er også begynt å bli litt gubbete. Det begynner å sprike ved 50+ hvordan de holder seg. 

Alt i alt er det jo dere som må finne ut av det. Hvis det føles rett for dere, så kjør på. Men tror også at en så stor aldersforskjell vil medføre noe reaksjoner fra de rundt. 

Skrevet
TLR skrev (9 minutter siden):

Ja det håper jeg virkelig. Hvorfor skal ei dame ha interesse for en mann som er 20 til 30 år eldre enn henne. Det samme gjelder også i motsatt vei. 

Enig. Dette gjelder begge veier. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, utvilsomt ja. Dersom hun tok initiativet, og virkelig ønsket meg. Jeg ville aldri vært frampå selv. Jeg ville følt meg som en filmstjerne med en så ung partner 😂

Anonymkode: 6b2b4...b84

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...