AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Lurer på å kjøpe aktivitetsbord til barnet vårt som er 11 måneder. Kan stå (med støtte) og synes det er veldig gøy å stå ved stuebordet og rive ned ting så tenkte kanskje det er en fin leke? Har dere aktivitetsbord og liker barna det? Hvilket? Et dere anbefaler eller ikke anbefaler? Anonymkode: 39557...6b5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Kanskje ikke helt det du spurte om, men jeg anbefaler ikke aktivitetsbord. Ungen ble lei etter to dager, og siden ble det stående, liksom. Plass tar det også. Skulle heller hatt et "vanlig" barnebord (stødig og i riktig høyde) der man kan plassere ulike leker hver dag, for eksempel. Har sett mange hjemmelagde aktivitetsobord der man f.eks. kan feste ulike leker på. Blir lettere å gjenbruke når barna blir eldre også. Plutselig så blir det et tegne/puslebord. Anonymkode: 6a8c3...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje ikke helt det du spurte om, men jeg anbefaler ikke aktivitetsbord. Ungen ble lei etter to dager, og siden ble det stående, liksom. Plass tar det også. Skulle heller hatt et "vanlig" barnebord (stødig og i riktig høyde) der man kan plassere ulike leker hver dag, for eksempel. Har sett mange hjemmelagde aktivitetsobord der man f.eks. kan feste ulike leker på. Blir lettere å gjenbruke når barna blir eldre også. Plutselig så blir det et tegne/puslebord. Anonymkode: 6a8c3...cf4 Takk for innspill! Akkurat nå vil barnet bare rive ned leker fra bordet. Så da må jeg kanskje finne en måte å feste dem på.. Tar gjerne imot tips om barnebord som også kan fungere som "aktivitetsbord" uten masse snekring, hvis det finnes. Anonymkode: 39557...6b5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Har samme erfaring som brukeren over her. Vi kjøpte i 1 års gave til barnet vårt og det blir nesten ikke brukt, hen syns det var gøy i en dag. Nå tar det bare unødvendig plass. Likte ideen med eget bord, og da kan man evt bytte ut lekene og. Anonymkode: 12ea9...cdc
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 Vi har dette. Kjøpte det når hun var ca 7mnd. Kjempe populært! Jeg har også tatt det med til besteforeldre, så veldig lett å ta av beina. Nå er hun 1,5år, og går enda titt og ofte bort til det og danser😅 Anonymkode: 57caf...7a3
Lindiis Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har dette. Kjøpte det når hun var ca 7mnd. Kjempe populært! Jeg har også tatt det med til besteforeldre, så veldig lett å ta av beina. Nå er hun 1,5år, og går enda titt og ofte bort til det og danser😅 Anonymkode: 57caf...7a3 Vi og hadde denne, kjempepopulær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå