Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe aktivitetsbord til barnet vårt som er 11 måneder. Kan stå (med støtte) og synes det er veldig gøy å stå ved stuebordet og rive ned ting så tenkte kanskje det er en fin leke?

Har dere aktivitetsbord og liker barna det? Hvilket? Et dere anbefaler eller ikke anbefaler? :)

Anonymkode: 39557...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke helt det du spurte om, men jeg anbefaler ikke aktivitetsbord. :P Ungen ble lei etter to dager, og siden ble det stående, liksom. Plass tar det også. Skulle heller hatt et "vanlig" barnebord (stødig og i riktig høyde) der man kan plassere ulike leker hver dag, for eksempel. Har sett mange hjemmelagde aktivitetsobord der man f.eks. kan feste ulike leker på. Blir lettere å gjenbruke når barna blir eldre også. Plutselig så blir det et tegne/puslebord. 

Anonymkode: 6a8c3...cf4

• Nyttig 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje ikke helt det du spurte om, men jeg anbefaler ikke aktivitetsbord. :P Ungen ble lei etter to dager, og siden ble det stående, liksom. Plass tar det også. Skulle heller hatt et "vanlig" barnebord (stødig og i riktig høyde) der man kan plassere ulike leker hver dag, for eksempel. Har sett mange hjemmelagde aktivitetsobord der man f.eks. kan feste ulike leker på. Blir lettere å gjenbruke når barna blir eldre også. Plutselig så blir det et tegne/puslebord. 

Anonymkode: 6a8c3...cf4

Takk for innspill! 

Akkurat nå vil barnet bare rive ned leker fra bordet. Så da må jeg kanskje finne en måte å feste dem på.. 

Tar gjerne imot tips om barnebord som også kan fungere som "aktivitetsbord" uten masse snekring, hvis det finnes. 

Anonymkode: 39557...6b5

Skrevet

Har samme erfaring som brukeren over her. Vi kjøpte i 1 års gave til barnet vårt og det blir nesten ikke brukt, hen syns det var gøy i en dag. Nå tar det bare unødvendig plass. Likte ideen med eget bord, og da kan man evt bytte ut lekene og. 

Anonymkode: 12ea9...cdc

Skrevet

Vi har dette. Kjøpte det når hun var ca 7mnd. Kjempe populært! Jeg har også tatt det med til besteforeldre, så veldig lett å ta av beina. Nå er hun 1,5år, og går enda titt og ofte bort til det og danser😅

EA242DE3-A727-4277-9FA4-DB4417A81D55.png

Anonymkode: 57caf...7a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har dette. Kjøpte det når hun var ca 7mnd. Kjempe populært! Jeg har også tatt det med til besteforeldre, så veldig lett å ta av beina. Nå er hun 1,5år, og går enda titt og ofte bort til det og danser😅

EA242DE3-A727-4277-9FA4-DB4417A81D55.png

Anonymkode: 57caf...7a3

Vi og hadde denne, kjempepopulær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...