Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør du det?

Anonymkode: ff758...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke spørsmålet. Hva mener du? 

• Liker 2
Skrevet

Er glad du spurte jeg da, for en kan lure noen ganger. Noen kremer trekker jo inn i huden nesten av seg selv, andre må du maser mye for at den skal gå inn. Noen kremer må du gjøre det siste der med det samme. venter du blir det ett lag fett lag som flasser av på ett vis når du prøve masere den inn. Og en krem jeg har: den trekker aldri inn om jeg maserer og blir rart j'hvitt lag, men jeg må la den være og da... Inn den går.  Noen går inn av seg selv over tid. Noen går ikke mer inn i huden etter første halvtimen. Osv

Anonymkode: f9406...865

• Liker 3
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (39 minutter siden):

Jeg forstår ikke spørsmålet. Hva mener du? 

Gnir du eller klapper du det inn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gnir du eller klapper du det inn?

Gnir det inn med sirkulære bevegelser 😃 alltid gjort det, på refleks. Og alltid oppover, fordi jeg leste som tenåring på 90-tallet at det var det riktige 🤭

Skrevet

Tømmer 10-20 flasker med spenol i ei balje, og så smeller jeg trynet ned i balja og roter rundt i omtrent 30 sekunder.

Anonymkode: 6fe21...2d9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tømmer 10-20 flasker med spenol i ei balje, og så smeller jeg trynet ned i balja og roter rundt i omtrent 30 sekunder.

Tar selvfølgelig plastfolie over balja i etterkant, noe annet hadde vært absurd sløsing med spenol.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Smører det lett inn i ansiktet.

Oppover bevegelser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er det med dere menn og ødelegge trådene? Til og med om hudpleie! 

Anonymkode: ba4bc...491

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva er det med dere menn og ødelegge trådene? Til og med om hudpleie! 

Tror du ikke kvinner kan tøyse?

Litt vel sart av deg å føle at tråden er ødelagt pga. to mildt humoristiske innlegg som ikke sårer noen.

Og så om hudpleie da, det mest sensitive emnet av alle! :P

Ha en fin natt.

• Hjerte 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Litt vel sart av deg å føle at tråden er ødelagt pga. to mildt humoristiske innlegg som ikke sårer noen.

Ha en fin natt.

Men dette er jo ikke morsomt tøys engang! Spenol-vitsene gikk ut på dato i ørtenhundreogpilogbue. De var ikke morsomme den gang og de er ikke morsomme nå. 

Anonymkode: 89287...ea3

Skrevet

Gnir det inn som "massasje". Ser meg ferdig når den er massert inn i huden. Gnir resten inn på hendene. Aner ikke om det er riktig 😀

Anonymkode: 598d3...fe2

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men dette er jo ikke morsomt tøys engang! Spenol-vitsene gikk ut på dato i ørtenhundreogpilogbue. De var ikke morsomme den gang og de er ikke morsomme nå. 

Anonymkode: 89287...ea3

Det var ikke en spenol-vits (hva er det egentlig?), skrev spenol fordi det er det jeg bruker mest. At du ikke synes det var morsomt er greit nok, det forstår jeg, det er ikke en hysterisk mening i motsetning til det AB..491 skrev.

Skrev bare noe teit fordi spørsmålet virket noe absurd.

Svaret mitt er: Tar fuktighetskremen i hendene og fører dem mot hverandre til hele hendene er dekket. Litt som når man vasker hendene. 

Skrevet

Sånn her gjør man det.

Anonymkode: ce829...2ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ha en fin natt.

Såklart kan vi tøyse. Men hva er hensikten din? Hvordan hadde det vært om damer uten peil og interesse kom inn på bilforumer bare for å spamme trådene med urelevant møkk og latterliggjøre menn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skrev bare noe teit fordi spørsmålet virket noe absurd.

Spørsmålet er ikke absurd. Du har ikke peil 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...