Humas Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Jeg prøvde på Fjordkraft-appen å utsette fakturaen jeg fikk denne uken (for desember). Jeg har betalt alle forgående fakturaer før forfall, aldri misligholdt en regning. Og så får jeg beskjed om at jeg ikke kan utsette når jeg har ubetalt regning. Men det er jo akkurat den jeg vil utsette, som har forfall om to uker.. Tips??
Jaytee Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Man får som regel utsette regningen, hvis man har betalt alle foregående fakturaer og den det gjelder ikke har forfalt. Ta kontakt med dem! 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Humas skrev (1 time siden): Jeg prøvde på Fjordkraft-appen å utsette fakturaen jeg fikk denne uken (for desember). Jeg har betalt alle forgående fakturaer før forfall, aldri misligholdt en regning. Og så får jeg beskjed om at jeg ikke kan utsette når jeg har ubetalt regning. Men det er jo akkurat den jeg vil utsette, som har forfall om to uker.. Tips?? Det betyr at du må betale den ubetalte regningen først, så vil du kunne få utsette. Hvis du har betalt den ubetalte regningen allerede så får du nei til til utsettelse fordi de ikke har registrert innebetalingen din. Ev må du ringe dem så ordner det seg nok med en nedbetalingsplan. Anonymkode: b1af1...4d8
Humas Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2023 For noen år siden gjorde jeg det samme, husker ikke hvilket selskap. Da var det alltid den kommende regningen jeg fikk utsatt (digitalt(. Så skjønner ingenting av om jeg må betale denne om to uker, og så da be om utsettelse på den med forfall om seks uker. Det er jo bare denne måneden etter jul jeg har behov for det.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Humas skrev (3 timer siden): Jeg prøvde på Fjordkraft-appen å utsette fakturaen jeg fikk denne uken (for desember). Jeg har betalt alle forgående fakturaer før forfall, aldri misligholdt en regning. Og så får jeg beskjed om at jeg ikke kan utsette når jeg har ubetalt regning. Men det er jo akkurat den jeg vil utsette, som har forfall om to uker.. Tips?? Det fungerer ikke i appen. Får alltid denne meldingen om jeg forsøker der. Logg det inn på nettsiden, så får du det nok til! Anonymkode: 9a534...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå