Gå til innhold

Må jeg bare innse at vippeserum ikke er for meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd iglow, grande lash(?), det som Tina (exen til Staysman) anbefaler både oljen og serum. Og en del andre. Alltid brukt til de er tom, men det er ingen forskjell i det hele tatt.

Det siste jeg brukte (fra tinas anbefaling) føler jeg at vippene har blitt både kortere og mindre.

Har og prøvd castoroil, så er vel ikke noe igjen å prøve og vipper får være vipper 🤔😝

Så, har vippene min blitt gammel og vil ikke mer? 😜

Anonymkode: 737c6...b75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kanskje innse at "vippeserum" kun er et produkt som er laget for å lure mest mulig penger ut av deg. Det har null effekt.

Anonymkode: d5077...238

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Eller kanskje innse at "vippeserum" kun er et produkt som er laget for å lure mest mulig penger ut av deg. Det har null effekt.

Neida, det har effekt om det inneholder prostaglandin eller derivater av det.

Jeg bruker Xlash, har litt effekt men ikke mye. 
Smører og på castor oil, da kun for å pleie. 

Anonymkode: 967ff...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempestor effekt av X-lash! Har i utgangspunktet korte vipper som står rett ut, men med X-lash blir de lange og med bøy. Det tok vel 8 uker for å komme dit, med påføring morgen og kveld. Vedlikeholder med kun kveld 2.3 ganger i uka.

Anonymkode: 2adf8...d0d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg får gigavipper av iglow. Dobbelt så lange som naturlige.

Anonymkode: ee2c4...b39

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Iglow, og får veldig bra resultat. 

Men har opplevd å ikke få resultat på mange mange mnd, og det har med vippe syklusen å gjøre hos meg. 

Anonymkode: 88d36...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de virker, stimulerer de cellevekst.....best at de ikke virker da for det høres skummelt ut....

Anonymkode: f3dc8...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som fungere for de fleste er bimatoprost, or Latisse, som er dyrt, men fungerer.  Jeg kan ikke bruke da jeg er tydeligvis allergisk, men mine venner har brukt og fått super lange vipper. 

Anonymkode: a096e...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo prøvd de som nevnes her, bortsett fra de to siste. Ser og at de er vanskelig å få tak i uansett. 

Og de serumene som selges i Norge i dag er vel uten de virkemiddelene som nevnes i linken fra 2017? 

Jeg har hatt litt b-vitamin mangel, så nå kjører jeg på med litt påfyll av det 😅 Kanskje det hjelper 🙈

Uansett, tusen takk for svar😊

Ts

Anonymkode: 737c6...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...