Gjest Gjest_lene_* Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 jeg hadde et uhell med bilen i sensommer, den brant opp og dte var verkstedet sin feil, det er påvist. jeg ringte litt rundt, fant en advokat som sa han skulle ta seg av saken, han tok forløpgi ikke betalt, sa at det skulle vi ta senere.. vel nå har han sittet på saken veldig lenge og inget har skjedd.... for en del uker tilbake tok jeg kontakt med han og spurte hva som skjedde i saken, han sa da at det er bedre at slike saker tar tid for da blir erstatningen større, han ba meg gi han alle dokumenter engang til, så da starta jeg på nytt med alt papirarbeid og leverte han dette. men siden har jeg ikke hørt noe.. synes dtte er meget merkelig.det er snakk om den goood del tusen dette her,men føler at dette er noe muffins..blir litt redd for hvordan jeg skal få løst saken, begynner jo å bli en stund siden, og siden bilen ikke var i kjørbar stand så fikk jeg brev fra borettslaget om å fjerne den, og da måtte den kastes. men jeg har alle papirer i orden..samt bilder..
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Av nysgjerrighet; er dette en oslo advokat?
Gjest Melk Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Ring advokatforeningen og hør hvordan du skal gå frem.
Shea Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Hvorfor lar du ikke forsikringsselskapet ditt ordne dette? Om det er en klar påvist sak at det var verkstedet sin feil som gjorde at bilen tok fyr, så er det jo ikke noe problem. En enkle bankers sak. Du vil få det bilen var verdt etter listepris/takst. Du hadde vel forsikring? Et annet alternativ kan jo være å ta kontakt med forbrukerrådet. Jeg har ikke kommet til å ventet. Hvorfor skulle erstatningen bli større av å vente. Bilens verdi ved skadetidspungtet vil jo være den samme uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå