Gå til innhold

Når slutter barna å spise på alt mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn er bare 16 måneder gammel, så jeg håper jo det er innenfor normalen. Men hun spiser fortsatt på aaaalt. Skal ha alt i munnen. Papir/papp spiser og svelger hun. Det er riktignok blitt litt bedre, for før tygde hun hull i bøkene sine. Nå spiser hun kanskje bare litt på dorullen. Men også: tegnesaker, magneter på kjøleskapet, og alt hun finner på gulvet. Det er en del aktiviteter vi ikke kan gjøre enda, fordi hun spiser på alt. Som f.eks. tegning, hjelpe til med matlaging, hobbyaktiviteter osv. Er det normalt på den alderen? Jeg er såå lei av å passe på alt hun putter i munnen, men hun er heldigvis god til å spytte ut hvis det er noe hun ikke klarer å tygge (steiner og sånn).

Anonymkode: fb304...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er sånn fremdeles, hun er 20 mnd. Guttene mine gjorde aldri det, noensinne, så jeg vet ikke hvor lenge det kan vare. Men hun putter ikke ALT i munnen lenger, så det går nedover da😅

Anonymkode: ed1d3...399

Skrevet

Jada, det er helt normalt. Jenta mi holdt på med spising av bøker en laaaang stund. Var først i treårsalderen at vi turde å ta frem fine bøker som hun hadde fått i gave 😅

Anonymkode: b09cb...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...