Gå til innhold

First Price kjøttdeig med grønnsaker. Lukter surt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Student her!

For å spare penger kjøpte jeg 2-3 pakker med first price kjøttdeig (med 50% grønnsaker) fordi de var på tilbud. Jeg dro hjem fra butikken og la alle pakkene i fryseren til senere bruk.

For en stund tilbake tok jeg opp en av pakkene og lot den tine i kjøleskapet. Det ble endring av planer og jeg brukte ikke kjøttdeigen til middag den dagen. Lot den være i kjøleskapet en uke og åpnet den. Da luktet det en blanding av paprika og surt. Det var ikke en vond lukt, men den var merkbart litt eddik-sur. Jeg antok at den hadde blitt gammel (da den hadde vært i kjøleskap i en uke) og derfor gikk den i søpla.

Nå står jeg og skal lage meg pasta med kjøttsaus, men kjøttdeigen lukter surt nå også (selv om kjøttdeigen ble tatt ut av fryseren og satt i kjøleskap i går kveld!). Det skal sies at kjøttdeigen er 3-4 mnd gammel (er veldig usikker), men den burde vel holde såpass når den har ligget trygt og godt i fryseren?

Så da er spørsmålet mitt: Blir det pasta med kjøttsaus i dag? Er kjøttdeigen trygg å spise om jeg virkelig gjennomsteker den? 

Anonymkode: a0794...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo 50% bønner så vil jo ha en spes lukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...