AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Hvordan forholde seg til en kollega som baksnakker deg så snart du har snudd ryggen til? Og som løper til meg i neste øyeblikk og baksnakker andre i neste? Hun baksnakker alle til alle, og vi kan ikke stole på henne. Nå har jeg hørt at hun går rundt å sier at jeg er den som snakker mest dritt om alle ??! Jeg tok henne for jul og sa at hun må slutte å snakke slik hun gjør om kollegaer, jeg liker det ikke.. så nå snur hun helt om og går rundt å sier at jeg snakker dritt om alle. Jeg snakker ikke stygt om kollegaene mine, og er ikke kjent for det. Det har vært min greie, at jeg ikke gjør slikt. Tar heller opp med den det gjelder om jeg er uenig i noe. Min kollega er ufaglært og misliker alle oss med utdannelse, hun prøver å ta oss på alle småfeil, mens hun framhever seg selv at hun vet best. Hun forstår ikke alltid essensen i jobben og baserer sine valg på sunn fornuft i hennes øyner, og da hun var ung. Hun er i 60 årene. hva gjør vi her? Sjefen er informert, men det skjer ingenting. flere er lei dette Anonymkode: 5cd56...b24
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Du bør gi henne et ultimatum. Enten slutter hun å snakke dritt eller så løser dere problemet en gang for alle utenfor. Da tenker jeg hun tenker seg om. Anonymkode: 0c758...fe9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Har også en slik kollega, også rundt 60. Hun er faglig dyktig, men en pest og en plage sosialt.. Jeg har lyst å si i fra til henne, men regner med å bare få pes slik som du får da. Jeg forsøker bare å unngå henne, men det er ikke alltid like enkelt siden hun kommer løpende så snart hun ser at noen er alene. Anonymkode: f9f2d...3c6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Jobber du i barnehage? Kjente meg igjen i en tidligere arbeidsplass.. Mye rare folk 🤭 Jeg hadde nok bare ignorert hun når hun baksnakker. Sagt hei og ha det, og gitt beskjeder som må gis. Ellers hadde jeg vært veldig kort. Orker ikke sånne folk. Anonymkode: 608c0...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå