brud 03062006 Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Jeg vet ikke om dette er vanlig - skal du ha lange hvite eller annen fargede hansker til din kjole?? Jeg lurer også på bordplassering.. Om vi har forloverne ved siden av oss - skal da mannen til min forlover sitte nærmest meg - og så forlover..?? Det blir jo litt feil å ha min forlover som er jente ved siden av meg når vi har annenhver mann, dame? Tusen takk for svar ang dette - ble litt usikker ...
Søta Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 det vanlie er å ha foreldre ved sin side. i f.eks hestesko ha forlovere først på nnersiden elle yttersiden av armene
brud 03062006 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2005 Heisann... Ja - jeg vet at det er vanlig å ha foreldre ved sin side - men vi skal altså ha våre forlovere ved vår side.. Men - vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det... ¨ Alt 1 sette min forlovers mann ved min side slik at det blir mann, dame.. og så sitter min forlover ved siden av ham igjen... Alt 2 Sette min forlover ved min side - da blir det litt feil ihht mann, dame osv.. Alt 3 Jeg har min manns forlover ved siden av meg - og min mann har min forlover ved siden av seg... Hva synes dere??
lil Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Jeg skal ikke ha hansker, fordi jeg har en bolerojakke til kjolen Ellers ville jeg helt klart hatt hansker, syntes det ser kjempelekkert ut. Men ikke til absolutt alle kjoler. Ang bordplassering... Uff, jeg vet sannelig ikke jeg. Men hos oss blir det ikke aktuelt å ha mannen til forloveren nærmest. Jeg driter i symmetrien, vil ha forloveren ved siden av meg.
Huldra:) Skrevet 16. desember 2005 #5 Skrevet 16. desember 2005 Jeg skal ikke ha hansker. For det første så synes jeg ikke det er så fint, for det andre er det unaturlig for meg og for det tredje så synes jeg det passer best om vinteren.. Når det gjelder bordplasseringen ville jeg satt hans forlover ved siden av deg, og din forlover ved siden av han
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #6 Skrevet 16. desember 2005 Jeg syns at om dere først skal ha forloverene ved siden av dere så er det tull å bytte om på forloverene, hva gjør vel det at det blir dame - dame - mann -mann? Da tar dere bare annenhver etter forloverene...
Spirito Skrevet 17. desember 2005 #7 Skrevet 17. desember 2005 Jeg ville ikke hatt hansker. Tenk så dumt når man skal sette på ringene i kirka, ta hverandre i hånden, spise middag, spise kake. Tipper det blir både tungvindt og relativt møkkete etterhvert.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #8 Skrevet 17. desember 2005 Det er ikke noe problem å ta av seg hanskene i kirken når ringene skal på. Ellers skal hansken av når man hilser, spiser og på når man danser. Blir ikke så veldig møkkete av det.
Montezuma Skrevet 23. desember 2005 #9 Skrevet 23. desember 2005 Jeg hadde lange grå hansker til min grå brudekjole. Ikke noe problem hverken å ta av og på, og skitne ble de da virkelig ikke...... Blås i reglene! Ha forloveren din ved siden av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå