AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Hvordan har det gått? Tok sexen seg opp, eller lever dere fremdeles uten sex og nærhet? Anonymkode: aa868...743
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Jeg valgte å bli, og hater situasjonen. Det er en konstant kamp mellom «det beste for barna/henne, og hva jeg selv trenger» , vi er gode venner, men samtidog er forhodet liksom på autopilot, kjedelig og teit. Vi snakker ike sammen om nære ting, har sex kanske 10 ganger per år, ja mange ting er geått og trist… jeg slulle ønske jeg klarte å gå fra henne, men vi veves jo sammen gjennom livet ellers også. Det å forlate henne for «min skyld» kjennes egoistisk.. Anonymkode: fd743...035 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Jeg prøvde men fikk det ikke til. Situasjonen var helt utholdelig, og ble helt feil å fortsette som «lykkelig familie. Jeg følte jeg levde på en løgn. Jeg gikk etter noen år. Jeg og barn har det vesentlig mye bedre. Skulle gått mye før. Det skader barna. Anonymkode: 702e5...066 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan har det gått? Tok sexen seg opp, eller lever dere fremdeles uten sex og nærhet? Anonymkode: aa868...743 At jeg er i forholdet har ingen ting med sex og nærhet å gjøre. Det er ikke noe vi behøver for å ha det fint i forholdet vårt. Vi har de siste årene levd stort sett uten sex, men det er selvvalgt. Hadde vi ville hatt sex, så hadde vi bare hatt sex.. ganske enkelt. Om vi en dag skulle avsluttet forholdet, så har altså sex/nærhet ikke noe med saken å gjøre😊 Anonymkode: 9561d...6fe 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg prøvde men fikk det ikke til. Situasjonen var helt utholdelig, og ble helt feil å fortsette som «lykkelig familie. Jeg følte jeg levde på en løgn. Jeg gikk etter noen år. Jeg og barn har det vesentlig mye bedre. Skulle gått mye før. Det skader barna. Anonymkode: 702e5...066 Er du mann eller kvinne og hvilken av dere ville ikke ha sex? Anonymkode: d5339...af3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du mann eller kvinne og hvilken av dere ville ikke ha sex? Anonymkode: d5339...af3 Er kvinne. Ingen av oss ville har sex og nærhet. Sov på hver sitt rom, ingen intimitet. Vi var ikke kjærester lenger. Det ble bare tragisk. Jeg prøvde å holde og og overbevise meg selv at dette var ok. Anonymkode: 702e5...066 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 Nok en tråd om samlivsproblemer fordi man skal kombinere seksualitet med logistikkforhold. Anonymkode: 3c897...610 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nok en tråd om samlivsproblemer fordi man skal kombinere seksualitet med logistikkforhold. Anonymkode: 3c897...610 Du må ikke svare i tråder, vet du. Anonymkode: 7cb24...b37 1 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #9 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nok en tråd om samlivsproblemer fordi man skal kombinere seksualitet med logistikkforhold. Anonymkode: 3c897...610 Det fungerer utmerket for mange av oss. Anonymkode: 34f06...77b 3
ClausSaus Skrevet 10. januar 2023 #10 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan har det gått? Tok sexen seg opp, eller lever dere fremdeles uten sex og nærhet? Anonymkode: aa868...743 Gikk til slutt fra henne. Kastet bort altfor mange år på å prøve å finne ut hva som var galt, gjøre mer at det hun sa hun ville ha mer av og mindre av det hun sa hun ville ha mindre av… og alt var bare bullshit. Men jeg var ung og dum og lurt til å tro på tøvet om at sex var noe jeg måtte innrette meg etter henne for å "få". Aldri igjen. Jeg har lært leksa nå. 1 1
Sofie Maria Skrevet 11. januar 2023 #11 Skrevet 11. januar 2023 (endret) ClausSaus skrev (7 timer siden): Gikk til slutt fra henne. Kastet bort altfor mange år på å prøve å finne ut hva som var galt, gjøre mer at det hun sa hun ville ha mer av og mindre av det hun sa hun ville ha mindre av… og alt var bare bullshit. Men jeg var ung og dum og lurt til å tro på tøvet om at sex var noe jeg måtte innrette meg etter henne for å "få". Aldri igjen. Jeg har lært leksa nå. Morsom vri.. Du mener din x skulle hatt sex med deg for å please deg selv om hun ikke vil? For meg er det borderline voldtekt. Hu bestemmer over egen kropp, samme som du gjør🙂 Du har selvfølgelig valget å gå slik du valgte, men ingen part verken mann eller kvinne skal tvinges til sex. Endret 11. januar 2023 av Sofie Maria 4 1
ClausSaus Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 Sofie Maria skrev (1 minutt siden): Morsom vri.. Du mener din x skulle hatt sex med deg for å please deg selv om hun ikke vil? For meg er det borderline voldtekt. Hu bestemmer over egen kropp, samme som du gjør🙂 Du har selvfølgelig valget å gå slik du valgte, men ingen part verken mann eller kvinne skal tvinges til sex. Nei, for all del. Skulle bare ha dumpet henne lenge før, istedet for å la meg lure i årevis. Gjør ikke den feilen igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #13 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg prøvde men fikk det ikke til. Situasjonen var helt utholdelig, og ble helt feil å fortsette som «lykkelig familie. Jeg følte jeg levde på en løgn. Jeg gikk etter noen år. Jeg og barn har det vesentlig mye bedre. Skulle gått mye før. Det skader barna. Anonymkode: 702e5...066 Ja det skader barna, jeg er "barnet" med slike foreldre! Anonymkode: e2e42...014 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #14 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det skader barna, jeg er "barnet" med slike foreldre! Anonymkode: e2e42...014 Hvordan opplevde du det? Og hvordan ble du «skadet?» TS Anonymkode: aa868...743
Fremmed fugl Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 Ikke som noen kritik til TS, men bør ikke man skille mellom: - Et dødt forhold Og - Et forhold med dødt soverom Er forholdet som kjærlighetsforhold faktisk dødt, eller er det liv i det, men bare ikke når det gjelder fysisk attraksjon. I hvert fall så vil det for meg være vesentlig forskjell. 3 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 Fremmed fugl skrev (4 minutter siden): Ikke som noen kritik til TS, men bør ikke man skille mellom: - Et dødt forhold Og - Et forhold med dødt soverom Er forholdet som kjærlighetsforhold faktisk dødt, eller er det liv i det, men bare ikke når det gjelder fysisk attraksjon. I hvert fall så vil det for meg være vesentlig forskjell. Samme er. Fravær av sex betyr ingen ting for min del. Kjærligheten kan allikevel blomstre…. Sex er sex. Ingen stor sak. Anonymkode: 9561d...6fe 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #17 Skrevet 11. januar 2023 Jeg valgte å bli fordi barna er det viktigste i livet mitt og gir meg følelser jeg ikke trodde jeg kunne ha for andre mennesker, og som i mitt enkle hode ikke er forenlige med å utsette dem for den risikoen en skillsmisse innebærer. Foreldrene mine skilte seg da jeg var liten og jeg taklet ikke det bra, mye usikkerhet og dårlig selvfølelse kan spores tilbake til det. Samtidig er jeg glad i kona og har henne som en veldig god venn. Forholdet er ikke dødt, selv om det er dødt på soverommet, som Fremmed fugl sier klokt. Jeg føler at jeg ofrer veldig mye ved å ikke ha sex fordi jeg har sterke drifter og mye frustrasjon i kroppen. Det er en slags sorg, men jeg tror ikke på et komplett liv. Anonymkode: 9b96d...dca 2
Fremmed fugl Skrevet 11. januar 2023 #18 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg valgte å bli fordi barna er det viktigste i livet mitt og gir meg følelser jeg ikke trodde jeg kunne ha for andre mennesker, og som i mitt enkle hode ikke er forenlige med å utsette dem for den risikoen en skillsmisse innebærer. Foreldrene mine skilte seg da jeg var liten og jeg taklet ikke det bra, mye usikkerhet og dårlig selvfølelse kan spores tilbake til det. Samtidig er jeg glad i kona og har henne som en veldig god venn. Forholdet er ikke dødt, selv om det er dødt på soverommet, som Fremmed fugl sier klokt. Jeg føler at jeg ofrer veldig mye ved å ikke ha sex fordi jeg har sterke drifter og mye frustrasjon i kroppen. Det er en slags sorg, men jeg tror ikke på et komplett liv. Anonymkode: 9b96d...dca Beklager at jeg spør. Savner du å ha sex, eller savner du å ha sex med kona?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #19 Skrevet 11. januar 2023 3 minutter siden, Fremmed fugl said: Beklager at jeg spør. Savner du å ha sex, eller savner du å ha sex med kona? Begge deler. Tror jeg mest av alt savner å oppleve en kvinnes begjær og lidenskap. Og det er så lenge siden jeg har sett det i kona at jeg har vanskelig for å forestille meg det. Så da blir det til at jeg plasserer savnet på andre kvinner, ekte og imaginære. Anonymkode: 9b96d...dca 1
Sofie Maria Skrevet 11. januar 2023 #20 Skrevet 11. januar 2023 ClausSaus skrev (10 timer siden): Nei, for all del. Skulle bare ha dumpet henne lenge før, istedet for å la meg lure i årevis. Gjør ikke den feilen igjen. da er vi enig👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå