AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Til for få år siden hadde jeg en fast jobb, med en gjennomsnittlig grei lønn, men mulighet for mye overtid, så det ble en god inntekt til tross for at jeg kun har en bachelor med dårlige karakterer. Jeg har alltid hatt dårlige sosiale antenner og er alltid for aggresiv når jeg prøver meg på damer, og det ender alltid bare i avslag. For noen år siden skrev jeg noen veldig stygge innlegg på sosiale medier, og det fikk noen av kollegaene med seg, og sladret til sjefen, og jeg ble bedt om å si opp jobben med umiddelbar virkning. Siden den gang har jeg ikke fått noen fast ansettelse, og jeg jobber i dag i elendige jobber for utrolig dårlig betaling, der det lønner seg mye bedre for meg å være på Nav. Dame er det fortsatt ikke blitt på meg, selvom den ene kompisen etter den andre får seg dame, leilighet osv osv. Jeg har ingen av de tingene, den leiligheten jeg eide er nå blitt tvangssolgt fordi jeg ikke kunne betjene lånet lenger. Jeg bor p.t i kjelleren på gutterommet og er altså i slutten av 20-årene. Alt dette her fordi jeg ødela for meg selv med de perverse kommentarene mine for flere år siden. Jeg har spesielt en kompis som er fryktelig høy på seg selv, han har en fantastisk jobb i det private med årslønn på minst 1 million, og jobber i tillegg som selvstendig konsulent innen business og finanstjenester, der han drar inn 3000kr/time, fet leilighet, porsche, dater en søt jente fortiden som er hyggelig og veldig pen. Han får meg alltid til å føle meg som en idiot, fordi han har så mye, og jeg så lite, og dette tiltross for at han er/var stille og sjenert og litt nerdete, og jeg er super-utadvendt, klarer å snakke med damer på Narvesen til og med, mens han bare står sur i et hjørnet på utestedet, og likevel fått dame, penger og karriere..... Jeg kunne sikkert ha ligget på 600000kr i årslønn nå, hvis jeg ikke hadde ødelagt min forrige jobb nå, istedet ligger jeg på 100.000 før skatt nå og har en pyton-jobb, hvor mye er provisjonsbasert og jeg suger i yrket, blir pusha som bare faen og får alltid høre hvilken tulling jeg er... Anonymkode: 3805b...1c3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Deg igjen, ja. Anonymkode: 76aab...c8a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Du får begynne å gjøre noe aktivt for å fikse livet ditt. Ting faller ikke bare ned i hodet på deg. Du må jobbe hardt for det. Anonymkode: 821be...570 1
Sententia Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Ja, om du har såpass dårlige antenner at du la inn facebookinnlegg av slik art at du ble bedt om å si opp, da tenker jeg at du bør jobbe med antennene. Rett og slett. kontakt fastlege og be om hjelp til å finne et sted som kan hjelpe deg med dette.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Hei! Har du mulighet til å ta utdannelse da? Tenk litt på hvor du ser deg selv om 3 år! Nesten ferdig utdannet branningeniør (bare er random forslag altså) eller i samme jobb som i dag? Lykke til!! Anonymkode: 8a362...041
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Har du mulighet til å ta utdannelse da? Tenk litt på hvor du ser deg selv om 3 år! Nesten ferdig utdannet branningeniør (bare er random forslag altså) eller i samme jobb som i dag? Lykke til!! Anonymkode: 8a362...041 Beklager, misset at du allerede har en bachelor. Hva har du bachelor i da? Anonymkode: 8a362...041
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 Du er heldig som har mulighet til å få bo hjemme hos foreldrene dine, da. Du kan jo alltids ta en ny utdannelse, om du føler at den du har ikke gir deg noe. Om bachelor og master ikke er noe for deg (du skriver at du gjorde det dårlig faglig på bacheloren), så kan du jo alltids ta yrkesutdanning. Lønna blir jo kanskje ikke så veldig god, men i mange av disse yrkene er det også store muligheter for å jobbe overtid. Også får du jobbe med temperament og nettvett😊 Anonymkode: a571e...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå