AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 I morges sendte jeg som vanlig ei melding til kjæresten der jeg ønsket ham en god dag og avsluttet meldinga med å fortelle ham at jeg er glad i ham og elsker ham med et hjerte på slutten, må si jeg ble litt skuffet da jeg leste svaret fra ham, for han hadde bare ønsket meg en god dag uten å inkludere et «elsker deg» på slutten, og nå klarer jeg ikke slutte å spekulere i hvorfor han ikke skreiv det tilbake, huff, sitter her og tenker «worst case scenario» jeg nå😬 Overreagerer jeg når jeg blir furten og lei meg pga dette? Er dette noe å henge seg opp i, eller bør jeg bare legge det bak meg? Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 1ed52...702
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Du overreagerer. For alt du vet hadde han det travelt eller var stresset for noe, da kan sånne ting gjerne gå hus forbi. Anonymkode: 49498...74b 2
MortenMunkholm Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 (endret) Du overreagerer. Han sa ikke at han ikke elsker deg. Det er forskjell på å si det inn i dine øyne kontra å haste det inn i en sms. Endret 10. januar 2023 av MortenMunkholm
aksase Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Det trenger ikke å bety noe. Jeg har selv problemer med å si min kone at jeg elsker henne. Jeg vet ikke hvorfor. Det liksom et veldig stort og kraftig ord som det føles veldig vanskelig å si. Hun sier ikke det til meg heller. Nå har vi vært gift i snart 25 år og ingen av oss er i tvil om at vi elsker hverandre, det er tydelig i daglige små tegn, men vi sier det ikke med ord. 1
Arild37 Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Jeg har opplevd det, og for å ikke fore usikkerheten enda mer, så bare spurte jeg henne. Og det var bare at hun var stresset, og hun elsket meg fortsatt, og skulle det være at følelsene er mindre, så finner du ut av det også. Kommuniser
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 Jeg absolutt hater overdreven bruk av "jeg elsker deg" og påtvunget "elsker deg også". Daglige meldinger med "elsker deg" er 🤢 og samme svar tilbake er enda verre. Hele meningen bak det blir så utvannet og oppbrukt. Så ro det ned tre hakk og slutt å overanalyser. Anonymkode: 84b2b...c86 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 Om han vanligvis pleier å skrive "jeg elsker deg" tilbake, ville jeg bare tatt at det manglet i dag som at han egentlig hadde såpass dårlig tid at det viktigste var å svare på meldingen din og dessverre gikk det litt fort i svingen og "jeg elsker deg" ikke rakk å bli med. Skjedd mer enn en gang med både meg og mannen min, et uteblitt "jeg elsker deg" betyr ikke at noe er galt, bare at vi var stressa/dårlig tid og det gikk litt fort når vi sendte svaret Anonymkode: c260e...a67 1
Arild37 Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg absolutt hater overdreven bruk av "jeg elsker deg" og påtvunget "elsker deg også". Daglige meldinger med "elsker deg" er 🤢 og samme svar tilbake er enda verre. Hele meningen bak det blir så utvannet og oppbrukt. Så ro det ned tre hakk og slutt å overanalyser. Anonymkode: 84b2b...c86 Men folk er forskjellige, noen liker å si det mye, og hvis det mønsteret helt brått endrer seg, så er det naturlig å begynne å lure litt. Men som jeg skrev over, da er det ikke verre enn å kommunisere om det
Hippogriff Skrevet 10. januar 2023 #9 Skrevet 10. januar 2023 Oi. Blir mye overtenking om man skal legge seg på det nivået. Ville tatt dette helt med ro 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå