AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Del Skrevet 10. januar 2023 Hvordan gikk det? Vet du hvorfor du fikk det? Vi har blitt enige om å gifte oss, planlagt i april. Bare noe smått. Men jeg har blitt usikker. Vi har kranglet. Jeg er gravid og sur og sliten. Tenk om det er en tabbe? Anonymkode: 4cc14...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan gikk det? Vet du hvorfor du fikk det? Vi har blitt enige om å gifte oss, planlagt i april. Bare noe smått. Men jeg har blitt usikker. Vi har kranglet. Jeg er gravid og sur og sliten. Tenk om det er en tabbe? Anonymkode: 4cc14...f65 Bryllup/giftemål er jo ditt minste problem. Du er gravid og må derfor forholde deg til denne mannen resten av livet uansett om du gifter deg eller ikke. Anonymkode: 63b9c...ab6 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bryllup/giftemål er jo ditt minste problem. Du er gravid og må derfor forholde deg til denne mannen resten av livet uansett om du gifter deg eller ikke. Anonymkode: 63b9c...ab6 Jeg vet... Men giftemål er en ekstra greie. Anonymkode: 4cc14...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet... Men giftemål er en ekstra greie. Anonymkode: 4cc14...f65 Hvis én krangel er nok til å få deg til å tvile på forholdet vil du uansett få et slitsom liv framover, så kanskje like greit for dere begge at dere dropper dette. Du vet at ekteskap er tenkt å vare i "gode og onde dager..."? Anonymkode: 63b9c...ab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvis én krangel er nok til å få deg til å tvile på forholdet vil du uansett få et slitsom liv framover, så kanskje like greit for dere begge at dere dropper dette. Du vet at ekteskap er tenkt å vare i "gode og onde dager..."? Anonymkode: 63b9c...ab6 Ja. Huff. Føler meg helt ustabil. Jaja, ingen som ville dele sin erfaring med dette. Anonymkode: 4cc14...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Del Skrevet 10. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan gikk det? Vet du hvorfor du fikk det? Vi har blitt enige om å gifte oss, planlagt i april. Bare noe smått. Men jeg har blitt usikker. Vi har kranglet. Jeg er gravid og sur og sliten. Tenk om det er en tabbe? Anonymkode: 4cc14...f65 Bryllupet kan utskytes med graviditeten som unnskyldning. Dumt å gjennomføre hvis du er i tvivl. Anonymkode: 1e511...af4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 10.1.2023 den 12.56): Bryllupet kan utskytes med graviditeten som unnskyldning. Dumt å gjennomføre hvis du er i tvivl. Anonymkode: 1e511...af4 Dette synes jeg er en god ide dersom du er så usikker. Da får du tid til å tenke deg om. Kan jo være ting er annerledes når barnet er født. Ta tiden til hjelp ❤️ Anonymkode: 02c42...9fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 14. januar 2023 #8 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 10.1.2023 den 12.45): Ja. Huff. Føler meg helt ustabil. Jaja, ingen som ville dele sin erfaring med dette. Anonymkode: 4cc14...f65 Jeg tvilte på forholdet omtrent hver gang jeg var gravid😅🙈 Tenker at man ikke er kapabel til å ta noen livsendrende avgjørelser når man er full av hormoner, og følelsene er over alle hauger... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #9 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg tvilte, men gjennomførte likevel fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle si nei. Hadde en baby på 4 måneder og jeg hadde fødselsdepresjon og visste ikke opp ned på noe som helst. Vi er skilt nå. Skulle aldri gjennomført bryllupet. Anonymkode: 56332...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå