Gå til innhold

Matchet med en fyr og fikk denne kommentaren. Hva ville du respondert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på FB dating. Matchet med en fyr der, han så så snill og god ut. Pleier la gutta ta initiativ til å skrive noe og han her gjorde det. Kommentaren jeg fikk var :"sexy!"

Det var alt. Blir så sykt skuffet over sånt jeg. Hvordan ville dere svart tilbake? 

Anonymkode: 02c67...235

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj.

Hadde nok ikke giddet å svare.

Anonymkode: d866b...72b

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Bare dropp det. Klarer han ikke ordlegge seg bedre, så blir det nok lite samtale eller mer uansett

M38

Anonymkode: fe3cd...af7

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet

Er du sexy, da?

Anonymkode: 497ca...374

• Liker 2
Skrevet

Da hadde jeg ikke svart i det hele tatt.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Altså, jeg personlig hadde selvfølgelig ikke tatt med bryet med å svare tilbske

du er tydeligvis interessert i å svare. Jeg hadde oversett kommentaren og kun skrevet noe normalt tilbake. 

Anonymkode: 10246...bbc

• Nyttig 2
Skrevet

Facinerende at menn faktisk tror dette er en bra fremgangsmåte for å bli kjent med en dame. 

Jeg hadde slettet. 

Anonymkode: 8370e...7e7

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du sexy, da?

Anonymkode: 497ca...374

Mange mener det. 

Men jeg liker ikke få slike kommentarer. 

Tror det beste er å droppe et svar. Evt slette han som match... Ts

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Vitalogy
Skrevet

Neste som virker snill og god, kan du jo skrive først til selv og sette tonen. Er ellers enig.

Skrevet

Facinerende at menn faktisk tror dette er en bra fremgangsmåte for å bli kjent med en dame. 

Jeg hadde slettet. 

Anonymkode: 8370e...7e7

Skjønner ikke dette selv,hørt mye rare historier fra venninner og tidligere dates. Ingenting galt med å kalle en dame sexy, eller komme inn på sexting, men hva med å si hei, og få igang en samtale og kjemi først?😂

M38

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså, jeg personlig hadde selvfølgelig ikke tatt med bryet med å svare tilbske

du er tydeligvis interessert i å svare. Jeg hadde oversett kommentaren og kun skrevet noe normalt tilbake. 

Anonymkode: 10246...bbc

Nei kommer nok ikke til å svare. Syns kommentaren er idiotisk og overfladisk. Jeg lurte bare på hvordan dere andre ville tenk. Selv dropper jeg nok å svare og sletter han som match så han skjønner at han dreit seg ut... Ts

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha. Virket veldig interessert i å bli kjent med personligheten din ja.

Anonymkode: 6503d...14d

• Liker 3
Skrevet

Tja, kommer jo litt an på hvor mye han har å gå etter. Har selv, litt på trass og litt for moro skyld, skrevet noe lignende, som f.eks. «Wow!😍» hvis dama er fin, men ikke har noe profiltekst eller bilder som viser noe annet enn et vakkert ytre.

Jeg mener, hva forventes det av sånne? Skal jeg heller skrive «Hei, har du hatt en fin uke?» eller noe annet dødskjedelig? En sånn melding vitner i alle fall om litt entusiasme.

Anonymkode: ca336...dc8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja, kanskje skriv et enkelt "takk!" og se om han følger opp med noe fornuftig? Det er jo ikke heeelt feil å komme med et kompliment på utseende, når du er på en app som stort sett handler om utseende...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha. Virket veldig interessert i å bli kjent med personligheten din ja.

Anonymkode: 6503d...14d

Vel, han lært jo tross alt noe viktig, og det at det ikke var inngangen til henne, og da antagelig ikke var den type kvinne han var på jakt etter. Vanskelig å se nedsiden for han her. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke dette selv,hørt mye rare historier fra venninner og tidligere dates. Ingenting galt med å kalle en dame sexy, eller komme inn på sexting, men hva med å si hei, og få igang en samtale og kjemi først?😂

M38

Det er sprøtt med dagens informasjonsmuligheter at så mange voksne menn ikke lærer, jeg hadde nylig en som sendte dickpick før han i det hele tatt spurte hva jeg jobbet med eller hvor jeg bodde. Sånn er det vel når man ser på kvinner som hull på to ben

Anonymkode: ece11...39d

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis det er så fælt fjerner du bare fyren med en gang.. ellers går det an å bare sende et kort takk, og se hva neste melding blir. Om så bare for moro skyld.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er overveiende sannsynlig at han har særdeles godt utseende, og ikke trenger å anstrenge seg verbalt for å få de damene han vil ha. Så derfor behøver han ikke si mere enn 'sexy'. Hadde han ikke vært sexy selv, ville ikke denne tråden vært opprettet, han ville vært ignorert umiddelbart.

Endret av Kompetent
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er sprøtt med dagens informasjonsmuligheter at så mange voksne menn ikke lærer, jeg hadde nylig en som sendte dickpick før han i det hele tatt spurte hva jeg jobbet med eller hvor jeg bodde. Sånn er det vel når man ser på kvinner som hull på to ben

Anonymkode: ece11...39d

Ja klarer virkelig ikke forstå det. Kan ærlig si at jeg har sendt min del av dickpics, men det er etter man har blitt litt kjent, og hun spør, eller jeg vet hun vil se, og gjør man det på den måten så er det VELDIG mange damer som liker å dele bilder. Men hva faen tror man vil skje, når man hopper over å si hei og begynner å vifte med snabelen😂 

• Liker 3
Skrevet
Kompetent skrev (1 minutt siden):

Er overveiende sannsynlig at han har særdeles godt utseende, og ikke trenger å anstrenge seg verbalt for å få de damene han vil ha. Så deffor behøver han ikke si mere enn 'sexy'. Hadde han ikke vært sexy selv, ville ikke denne tråden vært opprettet, han ville vært ignorert umiddelbart.

Ts her. Korrekt. Han ser utrolig bra ut selv. Syns likevel det blir for overfladisk for meg og ikke akkurat noe som får meg til å få hinsides lyst til å bli kjent med han.. 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...