AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Jeg trenger å klage litt. Og tar gjerne imot noen råd. På julaften kjente jeg at jeg var i ferd med å bli syk. Det ble jeg. Svak feber de påfølgende dagene. Ikke nok til at jeg kunne få slappe av, men ikke frisk nok til å leve normalt. (Jeg har barn som er i en alder hvor de trenger tilsyn). Så gikk det plutselig over I et par dager før alt kom tilbake. Feber hver kveld frem til ca 5 ja og mye hoste. Det varte kort, men symptomene er der fortsatt. Jeg har ikke feber nå, men var en irriterende hoste hvor det noen ganger kommer opp slim. Jeg har mistet alt luktesans og smakssans i en uke nå. Jeg har nesten ikke krefter til å hoste selvom det klør i halsen. Var ute og akte med ungene, og begge dagene ble jeg sliten etter kort tid hvor jeg ble skjelven og svak og så stjerner. Det er sikkert korona .. Og så er det det været...her har det regnet siden lørdag og alle uteklærne var blitt våte. Og Idag da jeg skulle kjøre eldste til bhg var det så glatt rundt bilen at jeg nesten ikke klarte å gå. Døra hadde fryst fast så jeg brukte noen solide minutter på det. Bilen stod i bakke, så da gjaldt det å prøve å løfte ungene inn i bilen og samtidig starte den så den skal få smeltet isen på rutene. Da jeg skulle skrape av isen, måtte jeg ta flere pauser underveis fordi jeg er svak . Jeg takler ikke vinterene her i Norge..jeg blir alltid syk og det leeenge, og været er aldri noe bedre og fml..😭😭 Vanligvis hadde jeg tatt et fornuftig valg og dratt på cafe med yngste, men hva er poenget nå når jeg ikke kan smake noe som helst. Og ja. Utlandet er et mål. Anonymkode: dc17f...f3d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Jeg så nå at det var en klagetråd litt lenger ned. Kunne bare skrevet alt der enn å lage egen tråd. Jeg beklager det altså... 😪😪😪 Anonymkode: dc17f...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Har vondt i nakken også. Den stivnet opp mens jeg satt og skrev dette. Anonymkode: dc17f...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå