AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Hei, jeg er gravid for 2 gang og har et barn fra før. I forrige graviditet hadde jeg småblødninger og spotting til og fra fra uke 6-12. Dette skapte selvsagt mye bekymring da jeg hele første trimester trodde jeg skulle miste. Var mye kvalm også fra rundt uke 6. Nå har akkurat det samme skjedd igjen. Lett spotting eller spor av blod. Litt uggen, men ikke spy-kvalm. Jeg tenkte å ta UL men føler at det ikke er vits før tidligst uke 7. Er bare skikkelig trist og lei meg, selv om det selvfølgelig også kan gå bra. Noen har likende erfaring eller har noen gode råd. På forhånd tusen takk Anonymkode: d8c67...f57 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Jeg spottet og småblødde daglig i over to uker fra slutten av uke 5. I tillegg hadde jeg en styrtblødning i uke 9/10. Alt gikk fint. Småblødninger og spotting i første trimester er kjempevanlig, selv om det føles utrolig kjipt og skummelt mens det står på. Jeg har også mistet tidligere (MA) og det ble oppdaget fordi jeg småblødde litt, så når det skjedde neste gang jeg ble gravid også, var jeg sikker på å miste. Men gjorde ikke det:) Jeg dro for øvrig på ultralyd + målte hcg når jeg småblødde i uke 5/6, selvom det var for tidlig til å se noe ordentlig. Men det hjalp uansett på nervene mine at hcg steg normalt og man kunne også se en liten utvikling på ultralyd (tok to med en ukes mellomrom). Anonymkode: b0fd9...395 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå