Minmy Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Jeg planlegger å starte en internet-butikk og holder på å sammenligne forskjellige programmer som inneholder de funksjoner jeg behöver. Etter mye leting på internet har jeg kommet fram til at Mamut har et program som ser ut til å inneholde alt jeg behöver og det til en helt akseptabel pris. Nå lurer jeg på om det er noen her som har erfaring med Mamuts programmer? Det er Mamut Office Start jeg har planer om å bruke, men jeg går ut fra at alle deres programmer er bygd opp på samme måte så har dere erfaring fra et annet av deres produkter vil jeg gjerne höre dem også! Spörsmål som jeg sitter med: Er programmene enkle å forstå? Hvordan er Mamuts kundeservice? Er det verdt prisen? Sikkert mye mer jeg lurer på, men kommer ikke på noe nå... Jeg vet at man også kan kjöpe domenenavn og webhotell gjennom Mamut, er det lurt? Eller kan jeg like gjerne spare disse pengene og få det billigere et annet sted? Forresten, webhotell er vel inkudert i programmet, eller?? :klø: Hjelp meg noen!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Hei, jeg har ikke noe erfaring med mamut, men Visma Avendo er hvertfall kjent for meget bra kundeservice og program som er enkle og forstå. Deres nettbutikkprogram finner du på www.vismaavendo.no. Der inngår domene for et år og webhotell inngår i programmet.
Gjest Varg-Menja Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Mamut er relativt selvforklarende, og har god kundeservice. Samtidig betaler du nokså mye for det, så vær litt kritisk i forhold til hvor mange av funksjonene du faktisk trenger. Nettbutikk-løsningen deres er ikke den beste, og er litt tidkrevende å bruke, dersom du har ett bredt utvalg av produkter, i ulike farger/størrelser ol.
Minmy Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2005 Takk for svar! Det var nettopp dette som var min reservasjon også, jeg har lastet ned en demoversjon og den har jo all verdens funksjoner, problemet er at mange av de skjönner jeg ikke engang hvordan jeg skal bruke, da ender jo programmet opp med å väre alt for avansert for meg (puh, lang setning..). Men hva bruker du selv da, eller hva vil du anbefalle isteden?
Gjest Varg-Menja Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Jeg endte opp med å lage fakturaer manuelt i word/excel siden jeg hadde få og store fakturaer. Sender man derimot ut mange små fakturaer tror jeg Mamut er mere nyttig. Har ennå ikke hatt bruk for nettbutikk, så der har jeg desverre ingen bedre forslag. Dersom du skal kjøpe Mamut lønner det seg å kjøpe det minste produktet, og heller oppgradere hvis man ser at man trenger flere funksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå