Elnais Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Jeg er i gang med snusslutten og vært uten siden i går ettermiddag. Kort tid enda, ja, men fytti så mye man tenker på den snusen! Jeg ønsker en post med alt det positive ved å slutte, istede for fokus på alt som var digg med snus. For min del: • Bedre råd (alt koster jo hinsides nå) • Bedre plass i veska! • Penere smil, uten den snusen oppi der • Én avhengighet mindre! Gjør noe med selvtilliten når man klarer å endre en vane! • Positivt for helsa! 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Hadde ikke orket det, røyk kan jeg skjønne at man vil slutte med men snus?. Snus øker faktisk IQ har jeg sett studier på. Anonymkode: 563f8...59a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Slutta i går jeg også. Gikk over 1 år uten snus. Tenkte aldri på snus lenger heller. Så var jeg på en fest og fikk lyst til å bare prøve 1 snus. Det ble til 7 mnd med snus frem til i går. Jeg må i butikken idag, så får håpe jeg er sterk nok til å motstå å kjøpe snus. Jeg bruker Slutta appen. ❤️❤️❤️ Anonymkode: dcd0a...2fa 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 - Å ikke bruke så enormt med kapasitet på å ha en snus i nærheten til enhver tid. - den psykiske avhengigheten tar lenger tid å bli kvitt, men du fader så deilig det er når den er borte! Når det kan gå mange dager uten å tenke på den. - mindre risiko for kreft. - mer stabilt humør som ikke er snus-avhengig. - (litt) mindre søppel. -blir man gravid så trenger man ikke å slutte på tvang (slik jeg gjør i dette øyeblikk). Anonymkode: addcc...a61
Purple_Pixiedust Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Eneste positive jeg kommer på er mindre pengebruk, tannkjøttet mitt er friskt igjen og mindre risiko for en type kreft. Ellers så er det seks måneder siden slutt og jeg savner det hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå