AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Se overskrift. Har du noen selvopplevde eksempler, eller kan du tenke deg noe som ville gitt deg tenning? Enten det er fra typen, eller en tilfeldig type på jobben i hverdagen, på tv, eller hvorsomhelst. Kan kvinner bli kåt plutselig på denne måten, få det kastet over seg, slik vi menn opplever? Har du opplevd en situasjon som var så frekk at du ble plutselig skikkelig tent? Anonymkode: 843b2...0e0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Jeg har ikke opplevd å bli kåt av frekkhet, men snillhet har tent meg noen ganger, både fra mannen og andre. Anonymkode: dd2f2...18b 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Øh, ja, hvis en mann sier han elsker slikking i en vanlig samtale nør det er flere til stede. Da smelter jeg vekk. Eller hvis partner tar meg litt til side og sier han vil knulle meg. Bare to eksempler jeg kom på i farta. Er sikkert mange flere. Anonymkode: a7628...e54 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Ellers, hvis en fyr irettesetter kompisene sine i moralske spørsmål eller skjærer igjennom. Integritet tenner også noe enormt. Anonymkode: a7628...e54 11
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Nok et klovnespørsmål. Anonymkode: f5d34...65d 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 En mann kan si hva han vil til en kvinne å gjøre hun kåt, eneste terskelen er om han er kjekk eller ikke Anonymkode: 325cb...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Øh, ja, hvis en mann sier han elsker slikking i en vanlig samtale nør det er flere til stede. Denne varianten kjenner jeg godt igjen fra hverdagen. Typisk dersom flere av begge kjønn sitter rundt bordet og en kvinne kommenterer frekt til en annen noe sånt som at han har sikkert ikke fått seg noe på en stund. Da skjer det noe nede i boksern 😄 Anonymkode: 843b2...0e0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 En mann som hugger ved kan gjøre meg kåt. Eller andre kroppsarbeidere om sommeren. En stilig mann i dress kan også gjøre susen. Jeg blir derimot ikke kåt av eksplisitte seksuelle tilnærmelser fra menn. Det opplever jeg bare som respektløst. Flørt er derimot hyggelig, og det kan absolutt gjøre meg tent. Jeg blir tent hele tiden, da, uten noen årsak. Anonymkode: 06192...dec 3
Blåjojo Skrevet 10. januar 2023 #9 Skrevet 10. januar 2023 Flørte litt. Vise tydelig med kropps-språk at han vil ha meg.
Elaine Marley Skrevet 10. januar 2023 #10 Skrevet 10. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Fioljenta Skrevet 10. januar 2023 #11 Skrevet 10. januar 2023 Når barna og han har det skikkelig kjekt sammen, når han står opp for meg hvis jeg blir urettferdig behandlet av foreldrene hans, når han tar seg av venner som har det litt tungt, når han tar seg god tid til å høre hvordan jeg har det, når vi går en tur med venner og han viser eventyrlyst på nye stier… jo, det er mange ting som kan tenne meg selv om det kanskje ikke er så frekt 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #12 Skrevet 10. januar 2023 Menn som utviser stor dyktighet og kompetanse på et eller annet område. Anonymkode: 6936e...e87 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #13 Skrevet 10. januar 2023 Ingenting. Jeg syns ikke sånt er passende i offentligheten foran andre så jeg hadde revurdert han pga manglende sosial intelligens Anonymkode: f48fc...006 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #14 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingenting. Jeg syns ikke sånt er passende i offentligheten foran andre så jeg hadde revurdert han pga manglende sosial intelligens Anonymkode: f48fc...006 Vil frekke kommentarer kunne tenne deg privat? Anonymkode: 40d57...ad2
Elaine Marley Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 (endret) Tråden er ryddet for tulleinnlegg og brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod. Endret 11. januar 2023 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 Det er ikke sånn at noen ord er magiske. Det kommer an på mannen, situasjonen, humøret, kjemien og sikkert mye annet. Det kommer jo an på mannen, situasjonen, humør og sikkert mye annet, så kan bare nevne tilfeller jeg husker. - ALT min samboer sa og gjorde av seksuelle tilnærmelser i offentligheten i starten av forholdet. Ta meg litt til side mens vi spiller bowling med venner og si at han vil knulle meg. Komme mot meg når jeg kommer ut fra toalettet på fest og si at han ikke kan vente lengre. Lang liste... - mann på vei inn et utested som holdt igjen kompisen sin som var i ferd med å gå inn døra før meg, og førte meg inn med en fast hånd lavt på korsryggen mens han sa "sånne damer behandler man ordentlig" med et blikk som ikke var til å misforstå. Han fikk napp den kvelden... - fyr i utvidet vennekrets som ut av det blå og på en ubeskrivelig herlig måte sa "fy faen! Hun der knulla jeg i går!" om en dame som tilfeldig gikk forbi utenfor vinduet til utestedet. Han snakket til "gutta" han satt nærmest, men i overraskelsen over at hun gikk forbi snakket han så høyt at jeg også hørte det. Jeg synes ikke det er sexy i det hele tatt når jeg skriver det, men var noe med hele han og måten han sa det på som gjorde at jeg slet med å få han ut av tankene i lang tid etterpå.. Anonymkode: 1ce28...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå