AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Var usikker på om jeg skulle skrive dette eller ikke, men det er en tanke som har plaget meg litt i det siste. En venninne av meg fant ut hun var gravid for en stund siden, det var ikke planlagt og hun har tatt abort nå men det som har streifet tankene mine av og til er at på grunn av at hun skulle ta abort så drakk hun en del mens hun var gravid.. Hun har sagt at hun ikke ønsker barn. Jeg vet hun har tatt abort nå men jeg klarer liksom ikke legge det fra meg den tanken, er jeg helt på bærtur her?? Det var ikke min unge engang men allikevel så har det plaget meg. Jeg har aldri sagt noe til henne om dette for jeg tenker at det var hennes valg men jeg kunne aldri drukket hvis jeg var gravid, til og med om jeg skulle tatt abort. Noen andre som har noen meninger angående dette? Er det feil av meg å tenke på denne måten når det ikke engang var mitt barn? Anonymkode: e9516...7a3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Tenker det har ingen betydning at hun drikker om hun tar abort. Anonymkode: 1899a...1e6 15
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Skjønner ikke hvorfor det spiller noen rolle når hun uansett tok abort. Anonymkode: da999...a41 13
tangent Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Du tenker på det som et barn. Det var jo strengt talt bare et embryo og hun skulle ta abort. Så om hun drakk hadde ikke noe å si. Men når du tenker på det som et barn, så skjønner jeg at det lugger i deg. Men jeg synes ikke hun gjorde noe galt her. 13
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Å drikke alkohol er jo ikke verre for embryoet enn å ta abort, på noen som helst måte. Men det er fint at du har det godt innarbeidet at man ikke skal drikke som gravid. Anonymkode: 6693d...b87 6
Mezzosoprena Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 (endret) Hvorfor i all verden skulle dette være et problem, tenker du? Endret 10. januar 2023 av Teatrica 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 1. Hvorfor er dette et problem? 2. Hvorfor tror du dette angår deg? Anonymkode: 7bbde...da4 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 forstår ikke hvilket barn du snakker om? Anonymkode: bfe1f...288 6
minister-mio Skrevet 10. januar 2023 #9 Skrevet 10. januar 2023 Det som er feil er å omtale det som et barn 3
Heip Skrevet 10. januar 2023 #10 Skrevet 10. januar 2023 Samfunnet har blitt så kaldt at ingen bryr seg om fostre. Bare å drikke og fjerne de over en lav sko 💔 Jeg forstår deg veldig godt
Matas Skrevet 10. januar 2023 #11 Skrevet 10. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg