Anonym11223344 Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 I hvilken periode i livet hadde dere mest glede av sex? Ikke skriv "nå", for det er ikke sant. Jeg er mann, 55, og tenker tilbake på 29-årsalderen.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Anonym11223344 skrev (10 minutter siden): I hvilken periode i livet hadde dere mest glede av sex? Ikke skriv "nå", for det er ikke sant. Jeg er mann, 55, og tenker tilbake på 29-årsalderen. Blir snart 29 år og gruver(Kvinne så teller jo som eldre, nå når 30 nærmer seg 😂) Har ikke hatt en god sex periode enda, så håper den kommer nå, helst imorgen.. helst i natt, men det blir vanskelig 🙂 Anonymkode: d3978...d3b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 mann på litt over 60 og den beste perioden var mellom40-45 år🙂 Anonymkode: e7d1a...bab
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Vil påstå etter jeg kom i overgangsalderen, slippe bekymringer om graviditet, ingen mens, mulighet til å være spontan og utflyttede barn. Bare å kose seg gjennom hele huset, når som helst, hvor som helst, så høylytt som helst Alltid elsket sex da, men så mye friere nå.. humpettihump Anonymkode: 1ba0c...4f5 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Jeg er en kvinne i 40-årene, og har aldri hatt det bedre enn nå😀👌👌 Anonymkode: 9f554...45b 1
feliek54 Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 Anonym11223344 skrev (2 timer siden): I hvilken periode i livet hadde dere mest glede av sex? Ikke skriv "nå", for det er ikke sant. Jeg er mann, 55, og tenker tilbake på 29-årsalderen. Da må det være rundt 20, men jeg har alltid vært kåt. Jeg har fortsatt lyst på sex hver dag men har nok lit mindre nå. som barn så våknet jeg nesten hver dag at den var stiv og noen ganger hadde jeg også sprutet. fortsatt våkner jeg med en stiv en.
Snok1 Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 Anonym11223344 skrev (4 timer siden): I hvilken periode i livet hadde dere mest glede av sex? Ikke skriv "nå", for det er ikke sant. Jeg er mann, 55, og tenker tilbake på 29-årsalderen. Jeg er mann på din alder og vil svare Nå. Jeg har en nydelig partner som er litt yngre enn meg og som nyter sex med meg. Vi leker og utforsker ting som vi begge i hemmelighet har drømt om tidligere. Men det viktigste er at den ordinære vanilje-sexen er blitt så øm, intim og intens. Når vi har maks kropps- og blikkontakt er det som om vi smelter sammen og kroppene våre snakker sammen gjennom kjønnsorganene. Vi liker å tro at vi passer usedvanlig godt sammen og ville hatt et deilig sexliv også om vi traff hverandre i 20-årene. Jeg tror også det er et element av at alderen gir en bedre evne til å nyte nået uten å jage den neste toppen. Hva er det du savner, TS? 1 2
Gjest GjesteSpiller Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 Jeg er mann i 35-40 års alderen og kan vel dele det i 2... Mest spennende og variert var i alder 25-30 årene når jeg var veldig aktiv og traff mange forskjellige kvinner og hadde mye forskjellig sex, prøvde en del nye ting og man tok veldig lett på det. Best i forhold til kvalitet på sex og nytelse er nok siste 5 årene, siden det da har vært mer seriøs sex, mindre forventninger og ikke minst mer fokus på god sex og nytelse enten det er rask og effektiv sex med resultater eller mer langdryg og kosete sex. Og den delen blir jo sikkert bare bedre over tid. Men begrenser seg kanskje litt siden det ikke blir så mye variasjon lenger med monogamt forhold og ingen variasjon lenger. Men kanskje en gang senere i livet så er man tilbake på sjekkeren og da kan det jo hende det blir enda mer spennende med variasjon OG fokus på kvalitet 😉
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #9 Skrevet 10. januar 2023 Jeg svarer uansett "nå". Jeg har aldri vært så kreativ og så full av kunnskap rundt hva som er deilig og ikke like bra som akkurat nå. Sex sitter mer mellom ørene enn benene, det forstår du også mye bedre når du blir eldre. Så, fra meg blir svaret "nå". Anonymkode: d0297...fb7 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #10 Skrevet 10. januar 2023 Har aldri hatt så bra og så ofte sex som med nåværende partner, og hun sier det samme. Vi er 48 og 50 og har aldri hatt bedre sex enn NÅ. Vi pleier å holde på i en times tid hver gang, og dette flere ganger i uken. I alle år! Vår beste vane, vil jeg si. Vi har gjort hverandre gode på å alltid gjøre sex til en glede for begge gjennom mange år, kjenner hverandres kropper veldig godt, har varme følelser for hverandre og har et veldig godt forhold på så mange måter. Har alltid vært gode på å være kjærester midt oppi en travel hverdag. Men dette medvirker nok sterkt til at vi heller ikke akkurat føler oss som "eldre", da! Anonymkode: 13d6b...c3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #11 Skrevet 10. januar 2023 Kvinne, 55. De to beste periodene har vært midt i 20-årene og etter 40, da barna ble store. Anonymkode: e8162...07f 2
Topper og daler Skrevet 10. januar 2023 #12 Skrevet 10. januar 2023 Anonym11223344 skrev (7 timer siden): I hvilken periode i livet hadde dere mest glede av sex? Ikke skriv "nå", for det er ikke sant. Jeg er mann, 55, og tenker tilbake på 29-årsalderen. Ingen periode. Derimot situasjoner. Situasjoner som jeg tenker tilbake på dukker opp i alle aldre. I fjor høst var jeg på sexfest og hadde sex med to fremmede kvinner, mens min kona lå ved siden av og hadde sex med en mann. Det er den seneste situasjonen jeg tenker tilbake på. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #13 Skrevet 10. januar 2023 Anonym11223344 skrev (7 timer siden): I hvilken periode i livet hadde dere mest glede av sex? Ikke skriv "nå", for det er ikke sant. Jeg er mann, 55, og tenker tilbake på 29-årsalderen. 16-25 var nok perioden jeg hadde mest glede av sex. Det var de årene sex var «nytt» og spennende osv. Da var sex også viktig. Den beste sexen har jeg hatt etter jeg passerte 40. Sex er jo selvfølgelig ikke nytt og spennende lenger da jeg har vært seksuelt aktiv i så mange år, og det meste har vært prøvd og eksperimentert med. Selvom selve kvaliteten på sexen nå er i en annen liga en da man var ung, så er ikke «behovet» der på samme måten. Sex er ikke viktig lenger. Anonymkode: 44620...569 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #14 Skrevet 10. januar 2023 K40 må også si nå. Jeg og mannen har vært sammen i 23 år, og fremdeles blir det bare mer og mer spennende og variert. Vi utvikler oss sammen. Jeg håper vi utvikler oss en stund til, men om det skulle flate ut litt, er det også greit. Anonymkode: 09eae...83f 1
bullehurk Skrevet 10. januar 2023 #15 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri hatt så bra og så ofte sex som med nåværende partner, og hun sier det samme. Vi er 48 og 50 og har aldri hatt bedre sex enn NÅ. Vi pleier å holde på i en times tid hver gang, og dette flere ganger i uken. I alle år! Vår beste vane, vil jeg si. Vi har gjort hverandre gode på å alltid gjøre sex til en glede for begge gjennom mange år, kjenner hverandres kropper veldig godt, har varme følelser for hverandre og har et veldig godt forhold på så mange måter. Har alltid vært gode på å være kjærester midt oppi en travel hverdag. Men dette medvirker nok sterkt til at vi heller ikke akkurat føler oss som "eldre", da! Anonymkode: 13d6b...c3c AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinne, 55. De to beste periodene har vært midt i 20-årene og etter 40, da barna ble store. Anonymkode: e8162...07f Signerer begge disse. Skilt, og begynt på "ungdom nr 2" 4
Blåjojo Skrevet 10. januar 2023 #16 Skrevet 10. januar 2023 Er kvinne på 47, og svaret er nok at den beste sexen har jeg hatt siste 8-10 årene. Prøvd nye ting, og det har blitt mer lidenskapelig sex. Jeg har blitt sikrere på meg selv, og vet hva jeg vil ha. 6 1
Gjest Paramount Skrevet 10. januar 2023 #17 Skrevet 10. januar 2023 Du blir mye flinkere til å nyte livet når du blir eldre, også sex. Sex kan være en veldig viktig ingrediens til trivselen i livet. God sex skaper et magisk støv som drysses over alt annet du foretar deg, og gjør at du koser deg med hverdagen, og har krefter til å stå i mot når det behøves. Kvinner kan bestøve alt fra dørhåndtak til grytekluter, og mye annet, det aller meste faktisk, selv luften du puster inn. Dette skjønte jeg ikke som ung. Da hadde jeg det travelt, og ante ikke at kvinner hadde denne egenskapen, jeg var travelt opptatt av å stresse med hvor, når og neste gang. Takk og farvel til den tiden!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #18 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Blir snart 29 år og gruver(Kvinne så teller jo som eldre, nå når 30 nærmer seg 😂) Har ikke hatt en god sex periode enda, så håper den kommer nå, helst imorgen.. helst i natt, men det blir vanskelig 🙂 Anonymkode: d3978...d3b Får håpe det blir den beste perioden hittil i livet nå i natt da, og enda bedre i morgen osv 😉 Anonymkode: c8ba2...e30
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #19 Skrevet 10. januar 2023 Haha. Når ein passerer ein viss alder, er dette uviktig. Ein er meir oppteken av at meir basale funksjonar som tiss og avføring fungerer. Anonymkode: 4a42e...753
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #20 Skrevet 10. januar 2023 Rundt 30-31, ikke pga alderen, men at jeg da hadde vært i et forhold i et par år, og vi var maks samkjørte. Vi kunne sporadisk ha veldig god sex, som AS familie, men det ble aldri det samme. M55 Anonymkode: 19a6d...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå