Gå til innhold

Å bli snakket stygt før sexakten🤫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle ha sex, så  avtalte vi hvordan det skulle bli best nytelse. Han sa bla: du må spørre meg om lov før du kommer i en sexakt, hvis jeg sier nei du skal ikke komme så må du holde tilbake, om jeg sier ja så skal du komme".. Jeg sa: jeg er ikke med på sånt, og at jeg syns det blir for dumt å spørre om å få lov til å komme i senga, føler ikke helt komf med det". Han sa tilslutt: du er  nok uerfaren. Jeg ba han dra hjem. For en fyr, dette var på date nr 4. han er veldig dominant og har alltid sagt det er best for min del at jeg får nytelse under sex, og ikke du". Trodde han kun spøkte; men nå ser jeg at dette stemmer

Anonymkode: b954c...fb5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du ba han gå. 

Anonymkode: 1fffc...b3c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi skulle ha sex, så  avtalte vi hvordan det skulle bli best nytelse. Han sa bla: du må spørre meg om lov før du kommer i en sexakt, hvis jeg sier nei du skal ikke komme så må du holde tilbake, om jeg sier ja så skal du komme".. Jeg sa: jeg er ikke med på sånt, og at jeg syns det blir for dumt å spørre om å få lov til å komme i senga, føler ikke helt komf med det". Han sa tilslutt: du er  nok uerfaren. Jeg ba han dra hjem. For en fyr, dette var på date nr 4. han er veldig dominant og har alltid sagt det er best for min del at jeg får nytelse under sex, og ikke du". Trodde han kun spøkte; men nå ser jeg at dette stemmer

Avtalte dere hvordan dere skulle ha sex? Allerede der skurra det for meg😅 Han der hørtes ikke veldig frisk ut. 

Anonymkode: eb6e7...17b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Avtalte dere hvordan dere skulle ha sex? Allerede der skurra det for meg😅 Han der hørtes ikke veldig frisk ut. 

Anonymkode: eb6e7...17b

Ja eller, prøve ulike sexstillinger hvilke som funker best. Så kommer han med denne regelen sin. Jeg sa til han dra hjem, jeg vil ikke bli styrt av en fyr på den måten.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis dette er noe han liker, som er helt greit det, så sier man ikke slikt samme kveld, men det bør kommuniseres på forhånd, så man vet hvor man har hverandre. Og man bør også vente noen ganger før man har slik sex, da må man være trygg, og såklart like det selv. Høres ut som han har veldig dårlige sosiale antenner

Anonymkode: 7627b...a9e

Skrevet

Haha, høres ut som en sånn som har lært seg om BDSM på Reddit og ved å se Fifty Shades. Styr unna. Hvis han var dominant på en sunn måte hadde han også hatt antennene til å ta opp hvordan han liker at du kommer (og ikke kommer) på en måte du hadde verdsatt. 

Anonymkode: b0a31...085

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du gjorde rett. Men jeg kunne tekt å spørre deg hva du liker jeg skal gjøre

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja eller, prøve ulike sexstillinger hvilke som funker best. Så kommer han med denne regelen sin. Jeg sa til han dra hjem, jeg vil ikke bli styrt av en fyr på den måten.

Bra du ba han gå. Aksepterte han det uten å forsøke div overtalelser?

Skrevet

Det er bra at du kjenner dine grense og ikke lar noen krysse dem.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis dette er noe han liker, som er helt greit det, så sier man ikke slikt samme kveld, men det bør kommuniseres på forhånd, så man vet hvor man har hverandre. Og man bør også vente noen ganger før man har slik sex, da må man være trygg, og såklart like det selv. Høres ut som han har veldig dårlige sosiale antenner

Anonymkode: 7627b...a9e

Jeg tenker det er bra at dette kom på bordet før de investerte i sex med hverandre. TS ønsket ikke å gå i samme retning som ham, pg sexen skjedde ikke. Ingen er blitt skadd og ingen overtramp jar skjedd.

Skrevet

Veldig bra du dro hjem. 

Sånne menn er ikke noe å samle på og de er kontrollerende og kjipe. 

Aldri date en mann som omtaler seg selv som dom eller dominerende, de mener egentlig bare hersende drittsekk. 

Anonymkode: 34b59...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...