Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Tydeligvis ikke foreløpig. Sjekk ut http://www.madmacgames.com/ hvis du vil se hvilke spill som også kan spilles på Mac.
lillesky Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Jeg har Sims2 for Mac og spilt det på min Mac. The Sims 2 fra Apple Store.
Fauna Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2005 Årh.. Gøy at det finnes til mac.. men jeg har det til pc. Får vell bare bite i det sure eple og kjøpe det da
lillesky Skrevet 16. desember 2005 #5 Skrevet 16. desember 2005 Jeg hadde også til pc, solgte det (fikk noen kroner, bedre enn ingenting), og kjøpte til Mac. Har du en god Mac er grafikken fantastisk mye bedre enn pc.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. desember 2005 #6 Skrevet 16. desember 2005 Jeg hadde også til pc, solgte det (fikk noen kroner, bedre enn ingenting), og kjøpte til Mac. Har du en god Mac er grafikken fantastisk mye bedre enn pc. ← Har du en god PC, kan grafikken bli bedre enn på en Mac.
lillesky Skrevet 16. desember 2005 #7 Skrevet 16. desember 2005 Har du en god PC, kan grafikken bli bedre enn på en Mac. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå