Tough cookie Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 (endret) Den beste vippetangen jeg har prøvd er fra Shiseido, og den er utsolgt i alle butikker og på nett. Er det noen som vet hvorfor? Endret 10. januar 2023 av Tough cookie
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Er mange varer det er begrenset av i disse tider. Anonymkode: f15c0...875
Tough cookie Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er mange varer det er begrenset av i disse tider. Anonymkode: f15c0...875 Trodde det var visse matvarer og medisiner?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Aner ikke så kan ikke hjelpe deg desverre, men ble nysgjerrig på hva som skiller den fra andre vippetenger? Jeg har bare prøvd sånne billige og aldri skjønt vitsen, men kanskje cluet er å kjøpe en bedre en? Anonymkode: 489f4...f1e 1
Tough cookie Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aner ikke så kan ikke hjelpe deg desverre, men ble nysgjerrig på hva som skiller den fra andre vippetenger? Jeg har bare prøvd sånne billige og aldri skjønt vitsen, men kanskje cluet er å kjøpe en bedre en? Anonymkode: 489f4...f1e Vippetengene er ikke like og passer til forskjellige øyne og fasonger. På Shiseido sin modell kan man også bytte ut gummien når den blir slitt. Den er kåret som "best in test" flere år på rad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå