Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter et smertefullt brudd for ett år siden, har jeg snublet over en fantastisk fyr som gir meg sommerfugler i magen og gjør at jeg sitter og gliser til telefonen når vi snapper. 

Vi møtes når vi har anledning til det og det er fantastisk, men så er jeg tilbake til mitt liv og han til sitt. Og vi lever virkelig vidt forskjellige liv. Mens jeg som sagt brøt et 15 år langt forhold med barn involvert for ett år siden, har han aldri hatt noe seriøst forhold og er ikke mindre enn 12 år yngre enn mine 38. 

Vi har ikke definert relasjonen mellom oss annet enn at vi er eksklusive, og jeg er veldig obs på at jeg ikke skal stresse det på noen måte, både for hans og for min del. Vi har hatt en greie i 4 måneder, og det jeg egentlig lurer på er, finnes det noe håp for at det kan bli noe seriøst, eller er 12 års aldersforskjell i «feil» retning alt for mye? 

Anonymkode: 78a9a...c8d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er håp, men vil han ha barn og du ikke er det ikke noe som kan vare i lengden? Jeg er på samme sted, med en som er 18 år yngre og vi har det helt fantastisk. Vi hadde nok giftet oss om vi ikke var på så ulike stadier u livet, for han ønsker seg nok barn om 5-10 år.. 😌 Vi nyter det vi har nå. Det er litt kjipe følelser også, for han er alt jeg noen sinne har drømt om❤️

Anonymkode: 8e477...cc6

• Hjerte 1
Skrevet

Ser på dere som omtrent samme alder. Det som vel er lurt er å avklare dette med barn. Kan du tenke deg eller øbske deg fler?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 40, min mann er 32. Vi har barn sammen og lever et lykkelig liv hvor alder ikke er et tema ❤️ Kjør på :) 

Anonymkode: c3264...f91

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

SOm jeg har skrevet i alle andre "aldersforskjell"-tråder, så handler alt om å være på samme bølgelengde i livet.

Om dere liker å gjøre de samme tingene, og ser for dere omtrente samme fremtid, whats the freaking problem?

Du lager det til ett problem om du skal se alder fremfor hvem dere er...

Selvsagt, om du er ferdig med barn, og denne personen er super interessert i å få barn, så sier det seg selv at dette kan bli vanskelig. Eller at den ene parten er kjempe gira på å stikke ut på byen og leve partylivet, mens den andre vil sitte hjemme med netflix og noe farris... 

Anonymkode: 0f7c6...786

Skrevet

så klart det vil fungere, alder er bare et tall ❤️

Anonymkode: 0bca3...dea

• Liker 2
Skrevet

Ah, nyt det så lenge du kan. Hadde en "relasjon" med en mye yngre mann etter at jeg kom ut av et langt forhold og hadde det veldig bra med ham. Han ville at vi skulle være "eksklusive", men fornuften min valgte ham bort da jeg var ute etter noe mer enn å bare være "eksklusiv" 💔

Anonymkode: e0b52...7d2

Skrevet

Jeg er 40 og ser på «menn» på 26 som barn.

Anonymkode: 74b5f...9aa

Skrevet
Fremmed fugl skrev (På 10.1.2023 den 8.39):

Ser på dere som omtrent samme alder. Det som vel er lurt er å avklare dette med barn. Kan du tenke deg eller øbske deg fler?

Hun er 38, kjenner til flere som har fått barn rundt den alderen.

Synes det er fint at de har funnet hverandre, men for min del ville jeg ha syntes det var for ungt med en på 26. Det hadde kjentes annerledes om han var rundt 30 i hvert fall.

Anonymkode: 8f824...282

Skrevet

Jeg er 40 og samboer er 28 år. Vi har vært sammen i 7 år og har tre barn. Vi pleier å fleipe med at vi er trendsettere, for par med stor aldersforskjell andre veien har virkelig vært i vinden siste 5 årene.

Og ja, ser jo innlegg rundt lignende tema hver måned her. Har du lest dem? Syns samtidige gir gode bekreftelser på at stor aldersforskjell med kvinnen som eldst er veldig mye bedre akseptert i dag enn for bare 10 år siden. 

Anonymkode: 3fb6c...6b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...