AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Nå så jeg bilde av enda en kvinne jeg alltid har syntes var så naturlig pen! Ble skuffet da jeg så henne nå. En stor stygg munn som overskygger hele skjønnheten og får henne til å se ut som en av de mange tusen andre som har gjort det samme. Plager det dem at de er pene så de betaler for å ta botox slik at de blir styggere? Anonymkode: ed980...976 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå så jeg bilde av enda en kvinne jeg alltid har syntes var så naturlig pen! Ble skuffet da jeg så henne nå. En stor stygg munn som overskygger hele skjønnheten og får henne til å se ut som en av de mange tusen andre som har gjort det samme. Plager det dem at de er pene så de betaler for å ta botox slik at de blir styggere? Anonymkode: ed980...976 Spørsmålet er vel hvorfor andres personlige valg plager deg. Synes ikke selv det er spes fint, men ville aldri såre noen ved å komme med neg kommentar om det, det er da fremdeles opp til enhver hva de velger å gjøre. Anonymkode: 382d2...418 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Vi kvinner må ofte gjøre oss mindre pene så vi slipper alle forespørslene fra menn hele tiden 🙄 Anonymkode: dc36a...078 1
Adrenalina1 Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Ja.For å slippe å forholde oss til dere plagsomme menn. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Adrenalina1 skrev (8 timer siden): Ja.For å slippe å forholde oss til dere plagsomme menn. Tipper du sjelden opplever det😂 Anonymkode: e283f...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå