Gå til innhold

Uempatiske og frekke folk på kg!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg rakk ikke poste kommentaren min i forrige tråd før den ble stengt, så da lager jeg like gjerne min egen for utblåsningen min. 

Sjeldent har jeg sett flere eksempler på uempatiske nordmenn enn på kg. Igrunn bare fb kommentarfelt som forumet kniver om førsteplassen med tror jeg. Har man blitt utsatt for voldtekt, partnervold eller utroskap er man gjerne medskyldig. Er man ufør er man en latsabb. Eier man ikke hytte snylter man på de som har. Idag fant jeg ut at jeg som ikke har lappen og bil er en byrde for venner og familie som har. Deler man sine vansker med en venninne bruker man henne som hobbypsykolog. Stiftet man vennskap på jobb er man er taper som mangler et liv på privaten. Og nåde om du er frivillig barnløs. Osv osv. 

Oppsummert skal ts angripes for enhver pris av et overraskende antall kommentatorer. Jeg bare håper kg har en tiltrekkingskraft på kjipe folk, og ikke representerer de ufiltrerte meningene til den gemene hop...

Endret av Anonymbruker***
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre har internett blitt et ekkokammer for alt folk ikke tørr å si høyt i det virkelige liv. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

👏 Enig. Fy skam til frekke folk

• Liker 3
Skrevet
Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Dessverre har internett blitt et ekkokammer for alt folk ikke tørr å si høyt i det virkelige liv. 

Godt skrevet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

derfor foretrekker jeg egentlig Diskusjon.no 

folk er langt mer voksne, enn her i gården. 😄 

Anonymkode: 89a44...eb9

Skrevet
Tvillingsjel skrev (8 timer siden):

Huff, ja. Alt blir urolig forsterket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

derfor foretrekker jeg egentlig Diskusjon.no 

folk er langt mer voksne, enn her i gården. 😄 

Hehe, det skal ikke mye til! Har ikke vært på diskusjon.no før. Nei, mye ræl her inne. Men samtidig så utrolig mye varierte og fascinerende problemstillinger som får meg til å vende tilbake 😅

• Liker 1
Skrevet

Ja, synes spesielt det er ille når en mann/kvinne forteller om voldelig eller på andre måter en svært dårlig partner. Ikke bare virker flere veldig uempatiske, men de klarer på et vis også til å få det til å handle om seg selv:

"Du kan takke deg selv når du velger så dårlige menn. Jeg er snill, men ingen vil ha meg for jeg er under 1.80!!!!"

Og det er vel der det ligger, at de ikke har det så greit. Men lurer på hvordan de mener at det er snilt å skrive sånt. 😬 Så det skorter kanskje litt på selvinnsikt også.

• Liker 1
Skrevet

Lei av alt frekkheten i kvinneguiden - OT-baren - Diskusjon.no

Det er en god del brukere som kommer fra Kvinneguiden, for å klage over folk som henger her på Kvinneguiden. 

Men hvor mange er det egentlig som kommer fra for eksempel Diskusjon.no for å klage over medlemsmassen på Diskusjon.no? 😀 

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Lei av alt frekkheten i kvinneguiden - OT-baren - Diskusjon.no

Det er en god del brukere som kommer fra Kvinneguiden, for å klage over folk som henger her på Kvinneguiden. 

Men hvor mange er det egentlig som kommer fra for eksempel Diskusjon.no for å klage over medlemsmassen på Diskusjon.no? 😀 

Aldri hørt om diskusjon.no før jeg startet denne tråden. Jeg klager på kg menst jeg henger her. Kanskje jeg skal syte på diskusjon.no også 😂

Skrevet

Det ufattelige er at folk bryr seg om alt dette vaset.

Anonymkode: d796e...44c

Skrevet

Her er en god tråd om det samme: 

Anonymkode: 559b3...bfd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ufattelige er at folk bryr seg om alt dette vaset.

Anonymkode: d796e...44c

Ja, mye er vas. Men veldig mange legger ut tråder hvor de ber om råd fordi de står i høyst personlige og vanskelige situasjoner. Det er da jeg kjenner jeg reagerer på hvor stygge folk kan være. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...